Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 666 ggr
Mysofi
0

Vad kallar ni...?

Brukar du kalla din kanin någonting annat än vad den heter?? T.ex. gubben, gumman, lillstumpan osv.

Vad brukar ni säga??

Mysofi
0

Jag säger ofta har jag märkt, lilla busegubben till Melvin :D Men brukar också säga lilla gubben, lilla pussegubben, busunge, buspojke osv.

Till Sofi säger jag inte så mycket till, men kanske typ gummanXD

KajsaM
0

Herregud xD Mycket kallar vi Hampus för än Hampus :)

[Quellii]
0

Mozart brukar bli kallad för det mesta xD Njaa men iaf..
Killen, Mozze, Bäbis, Gubben, Gubbsi, Lillkillen, Korven, Tjockis, Busunge/Buspojke xD Jaa lite allt möjligt ;)

huldisen
0

Hulda blir kalla, snuttan,gullis,stumpan,bebisen, sötise,snyggisen. säker mer men kommer inte på det nu ;P

Mysofi
0

# 3 Korven och tjockis det var ju snyggt :D

[Quellii]
0

#5 Haha xD

Flippa
0

Jag brukar kalla Filippa Flippippa. Lite konstigt men :P Och sötnos :) Vast mest Filippa :)

ciss
0

Sötkorven, älskling, mattes sötaste, söta, fina, gumman, lillan, lurvig, fis'n, Bodil, Egget, Escada, Elvis, Ullis, Engs, elvan, Englalala, buws, buwsan, busig, korvas, princessan, pluttan, mattes sessa, lilla tussan, strutten, skruttig, hoppis, bebis, bejbi, sweetipie, paj, skruwtie & så vidare. Kärt barn har många namn!

Säger typ aldrig Engla till henne, säger mest bebben, skruttan eller buws, eller skruwtie :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

SagaoAlfred
0

En massa massa, här är bara några utav namnen:

Alfred: Affe, Affebaffe, Buselus, bebiiiis, gubben, älskling.
Saga: Busan, sötis, sagalagaaaa, lillan, prinsessan osv.

Fj-a-deer
0

Charlie kallas: Challe,Challe balleGenerad,Charlie Chaplin,tjockisen!, och några mera men kommer inte ihåg…….hihiSkrattande

War, war never changes.

KvirrZ
0

Pepsi - Peppan, Gumman, Pepparkaka, Grisen, Peppkorv, Bebis, Pepp, Pupp, Gummsi, Älsk, Bebban, Paprika, Nini, Peppa, Puppa, Puppsi

Isaac - Zach, Isbit, Isi, Lillnin, Lillen, Prinskorv, Orvar(mamma xD), Acki, Gubben

Jaa listan kan bli lång :P

- Mvh Emma

Tina-A
0

Massa bebisnamn som bara flyger ur munnen på mig :P Pluttan, grisen, sötnos och sånt *_*

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

twinnie
0

Oj, haha. är nog mästare på att komma på smeknam xD Iallafall enligt mina kompisar ;) Men kan dra de vanligaste ;)

mattes lilla äääälskliiings koooorf, fluff, flüff, lurv, lurf, lürf, bopp, bupp, buws, kuws, snuws, creps, awpa, laaaaaavi, rufsenkufsen, snuff, gruff, puff, puwsgurkeeen, mammas lilla babis, bibelbästis, pipelpästis, månster, månstergörk, unge herr korf, fuling, guling, snuuufffsseeeengriwseeeen, griwsen, murvel, murfelpurfel osv.osv.

Haha, det är sant. Allt det där kallar jag min stackars kanin xD Och oftast sätter jag ihop alla namn till ett långt namn, ex:

rufsenkufsen-griwsen-puffeli-korf-prutt :) Ett exempel på vad jag kan säga när jag kommer till honom på morgonen :D Då skiner han upp och bara rusar till gallret och ställer sig på bakbenen och står så tills jag öppnar :) Min lilla ruffs.

myriis
0

Gud alltså, det blir för mycket om jag ska skriva allt.. Skriver tre smeknamn för varje kanin :P

Expo - Pexo, Pexman, Bäbis
Roxy - Snyggingen, Poxan, Poxy
Candy - Sötnos, Lilltjej, Bäbis
Sera - Tera, Tjejen, Flickan

bollen_bella
0

D/ Taninerna

L8sson
0

jag kallar alla för zlatan .. hehe kommer inte ihåg ibland men annar så är de deras vanliga namn :P korta och bra :)

Mysterious
0

För det mesta säger jag fred eller freddie,min morbror kallar honom rufus,robert(??) elr Rudolf XD

Mysofi
0

# 13 Vad söta namn!! ;D

[Niike]
0

Niike - Mattes lilla gosegris, sötisen, gubben , snutten, älskling, tjockis, sötnöt, sötkorven, älsklingsplutten .. osv osv…
Fia - Gumman, sötis, stumpan, fia-sötisen, sötiiiiiis osv osv…..
Alpha - Sötis, gumman , snuttan, mattes lilla sötis, Alphisen osv osv…

KvirrZ
0

Glömmde säga att min syster kallar Isaac för tre-svans xD

- Mvh Emma