Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 471 ggr
Uniqs
0

Edel vs Kanin&marsvin

Edel Svenska foder: Kanin&marsvin Vilket av dessa foder är bäst? Hur fungerar era kaniner på respektive foder, och hur är dom i päls, hull osv? ~ Med vänlig hälsning, Uniqs Kaningård ~

kyrkeliden
1

Jag har Edel och är väldigt möjd med det fodret. Tycker de är bland de bättre fodersorterna som jag anser är ekonomiskt försvarbara. Mina kaniner håller hullet bra, fin päls och tycker om fodret.

Har inte testat kanin&marsvin så kan inte uttala mig i en jämförelse. Men jag är som sagt supernöjd med Edel!

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Uniqs
0

#1 Okej, tack så mycket! Ja nu för tillfället har jag Edel och trivs med det, men tänkte bara om Kanin&Marsvin var bättre, vill ju såklart det bästa för mina små, så därför jag frågar! Men då tror jag att jag fortsätter med detta foder, eftersom att detta fungerar bra. Kan även tillägga att jag köper hö från bonde, så ett bra hö har jag också! (: ~ Med vänlig hälsning, Uniqs Kaningård ~

Fridaaaa
0

Jag har inte testat edel men svenska foder Kanin&Marsvin fungerar finfint på mina. Dem har bra hull, fina i pälsarna osv :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MikaTela
0

När jag undersökte innehåll på foder så blev Edel bättre än många andra vanliga foder bl a Kanin&Marsvin.

Jag själv använder Edel och har gjort nu i snart 1 års tid och kaninerna växer fint, blir inte feta och tycker om det! :)

Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se

Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!

Blogg: http://mikatela.blogspot.com

Uniqs
0

Okej, tack så mycket! Men då stannar jag kvar med Edel, eftersom att jag & mina små vänner trivs med det & de tycket att det är väldigt smaskigt.. (: ~ Med vänlig hälsning, Uniqs Kaningård ~