(S) Märktång
Säljer min märktång. Medföljer 6 siffersatser och bokstäverna A, D, I och P. Tången är från Kaninfarmen. Alltihopa för 650:-Kan skicka med en rollonflaska med tusch för 50kr extra. (använd en gång till tre kaniner) Finns i Skåne, transport kan ev. ordnas.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vad är en märktång? :O
/Christel & kaninerna! 
#1 En tång med nålar i som man trycker igenom örat på kaninen så den blir öronmärkt =) sedan kletar man i tatueringspasta i de små hålen i örat.
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#2 Så en veterinär måste inte göra de? Man får alltså göra de själv? :O
Jaha, tack :)
Gör inte de ont? 
/Christel & kaninerna! 
Jo en veterinär ska märka.
Ont o ont, det går så snabbt och smärtan går över fort.
Jaha :) Som när man tar spruta, xD fast jag hatar att ta sprutor! ussh!
/Christel & kaninerna! 
Fast va e de för mening med att ha en isåfall? bara nyfiken :)
#7 veta vem som fött upp kaninen, vilket år den är född och så. Och så kan man inte ställa ut den om den inte är märkt. (alt. Om den är ringmärkt går det)
#7 Vissa veterinärer kräver att uppfödaren ska ha en tång till kaninerna för att dem kanske inte har någon själv på kliniken. Då är det bara att ta med tången till kliniken, vetten märker och sen är allt klart.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#9 okej tack då vet jag :)
Ta övriga frågor i PM tack, detta är en säljestråd.
Kan tas med till Spillepengen nu på söndag!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Allt finns kvar :)
// Anka
Putt
// Anka
Vilket märke?
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
#14 Står i annonsen
// Anka
hahaha hur kunde ja missa ens, ska tänka på saken om jag ska ringmärka eller öronmärka :D
#16 Haha lätt hänt. ;) Gör så :)
// Anka