Drömkanin
Vad är din drömkanin för någon?
Om du bara drömmer om en kanin du vill ha, vilken ras/färg/kön skulle den ha? ^^,
Jag skulle vilja ha en dvv, en svart manteltecknad kastrerad hane eller en hona! ^^,

Min drömkanin är en belgisk jätte (hona). :) När jag är äldre köper jag säkert en. :)
Min drömkanin är den jag ska köpa, har länge velat ha en vit med blå ögon (min är iof en s/v japan men med lite svart)
Gillar hermelin och lejon och min är ju hermelin/lejon :)
- Mvh Emma

Jag skulle vilja ha en teddylöwen, med kristallblåa ögon, vit päls, och världens bästa temprament. Hona.
Min drömkanin är en vit blåögd belgisk jätte.
Tänk i framtiden att få fram en sådan, tvivlar på att det finns några än eller?
#5, GUD VAD COOLT :)

#5 - Ja, det hade ju varit grymt coolt. :D
Jag tror inte heller det finns någon sådan. inte än iaf. :)
När jag läste vad NinniH skrev så måste jag säga att det är min drömkanin också :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Äger redan mina drömkaniner :) Men skulle gärna vilja ha en högrest dvärghare/belgisk harekorsning på 2,5kg i färgen brunzobel, white eller havanna, white.

1. Viltgul dvv
2. Viltgul bj och Järnsaxa
3. Holländare blå och hermelin viltgrå och Moses
En Belgisk Jätte hona, färg kvittar men gärna någon blå eller ngn ovanlig!:D
#10: Haha ^^ Du vill ha alla andras kaniner du :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Har redan världens bästa kanin, men annars skulle jag gärna vilja ha ännu en hermelin fuchs. Antingen kritvit med kristallblå ögon eller scheck.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag skulle vilja har en hermelin , den skulle vara en helt vit, med en enda halv stor gå fläck på huvet ^^ söött. inte en fuchs.

#12 Jaa ^^, Men Haampus är ju bäääst´;)
*putt* (Detta är min inlägg 1000 :) )
- Mvh Emma

BJ helt klart! Gärna en vit, pricken över i:t vore ju blåögd
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
#16, hehe grattis :)
Jag skulle vilja ha en gul eller ljusgrå, stor BJ hona :P

En stålgrå dvärgvädur eller en äkta hermelin! Hona helst!

#20 åhh va häftig! Vad för ras? :)
#20 gud så söt :D
- Mvh Emma
fast jagskulle ju sälvkart vilja ha kvar min lilla plutt ^^
Jag skulle vilja ha en kopia av moses,kritvit lejon,rävröd hemerlin elr holländare madagsar.:) helst hane

#25 Åhhhh <3 Han är såå fiin lillen :)

#25 Han är såå söt! Skulle gärna vilja låna han? ;)

#21 och #22 han är löwenkanin, ska iaf vara det. köpte från 4h-gården så jag evt iten så mkt om honom eg.
Puzzel är min drömkanin :D Fast han kunde ju vara lite tamare ^^

min drömkanin är en kopia av twinnis <3 men gärna en blå dvv mä som skall va en hona med namnet saga
Min är en vit blåögd BJ

Min drömkanin blir nog lille Melvin som vi ska hämta på fredag förhoppningsvis men har inte lärt känna honom än så jag vet inte riktigt!

Min dröm kanin är som ninnih sa en blåögd vit belgisk jätte som inte sprattlade något alls och som var världens tamaste, som kunde springa fritt och följde en vart man än gick^^
Blev jättesugen på en när jag va på kanin utställning i går:D den var ju bara för söt:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#36 åh guu vilken söt den sötaste kanin jag sett :D
min drömkanin är en viltblå manteltecknad elr brokad rex dvv hona.

putt
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Min drömkanin är en renrasig dvärghare, vit blåögd eller blå zobel white. Dock lite för stor. Ska gärna vara lite mattekär och inte vara agressiv/feg.
Dock håller jag med om att jag äger mina absoluta drömkaniner, alla är helt underbara!
Min dröm är att ha en liten grå hermelin hane :) Ganska mycket päls på kinderna :) Gosig och selvan, gillar att hoppa och äta gräs ^^,

Jag har faktiskt sett min drömkanin:) Det var på en djuraffär. Jag tror att det var en liten löwenhona<3

skulle nog vara en belgisk jätte. har tyvärr ingen plats för en sådan stor kanin :(