Kaninungar!
Inatt, den 23e augusti, föddes det 5 vackra japantecknade Dvärgvädur Rex ungar.
Det är hennes andra och sista kull för i år.
Tänkte att ungarna ska få en egen liten tråd, där ni kan följa deras uppväxt, samt visa intresse om det finns. 
Det blev 2 svart/gul japantecknade, 2 blå/gul japantecknade och 1 brun/gul japantecknad.
De svarta och blåa japantecknade kommer säljas med stamtavla, det vill säga om ingen blir wienertecknad, vilket jag hoppas på.
Dock ska en av de svarta stanna hos mig, om det visar sig att någon är en hona.. då jag är för deras teckning mer än de andra.
Mamman är då Stockrosens Loranga "Francine", Brun/Gul Japantecknad
Pappan är Blåzippans Bongo "Fransisco", Blå/Gul Japantecknad
Först ut är en av de blå/gula.
Naaw! Grattis!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
#2 Hehe, såg inte din kommentar. Men tack! 
Grattis ! :D fick mina den 21/8 
Aw riktigt knubbiga! :D Söta :)
//Nike
#7 Tack! och grattis själv! 
Den brun gula alltså…. <3! FÅR inte ha fler kaniner just nu, annnars hade jag helt klart vart intresserad!
#10 Haha, aw :P dock är de ju inte leveransklara fören i slutet av oktober ;3
#11 Nae men ändå! Pappa betalar ju maten och han och hans plånbok är inte så jätte glada för det med 2 kaniner och med 3 blir det nog ännu värre enligt honom.
Om jag hade råd hade det helt klart blivit den, men jag har inte råd, är PANK (typ hela tiden)!
Vilka knubbisar ;) grattis
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
Putt. 
Tänkte se om jag kan fota dom lite imorgon eller på söndag, då de fått lite päls!
Tycker det är synd att brun/gul japantecknad inte är godkänd på utställning.. någon som kan svara på varför dom inte är det..? hade själv behållit den brun/gula i sådana fall, för den har en jäkligt fin teckning, finast av alla t.o.m..
#15, haha vilka skrynklisar 
/Christel & kaninerna! 
Den svart/vita och den brun/gula är ju helt underbara!
#27 Jag håller med dig!
är dock fundersam på Vilken färg? den "svart/vita" är.. om den är siames/svart eller svart/vit.. har aldrig dykt upp någon sådan unge i deras kull tidigare, rätt spännande faktiskt!
Kan vara intresserad ;) beror dock på kön! Vet ju inte om jag vill ha en Hona eller hane?..
#28 Jaså? ;D
Bara att höra av dig i sådana fall :)
Kollade könen lite nu.
Ser ut som att den japantecknade med mest blått i sig är den enda hanen i kullen.
Tänkte ta lite nya bilder på de idag. 
Kommer upp senare!
Putt.
Tänkte uppdatera er lite.
Ungarna mår prima, och de är tjocka och goa ;)
De borde öppna ögonen vilken dag som helst också :)
Kollade könen idag, men de såg fortfarande otydliga ut.. får se imorgon!
Nu har de öppnat ögonen, förutom satinrexen.
Satinrexen och den blå/gula (mest blått i) är honor.. om jag inte tar fel på den blåa och den bruna, haha! De andra är lite otydliga än så länge ;)
Kollade könen lite noggrannare för någon timme sedan. Såg även ut som att den andra blå/gula var en hona också.. hoppas på tydligare imorgon.