Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 953 ggr
dermot
0

(S) Dvärgvädurskorsning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Cidde har kommit hem igen då han visade sig vara en hane och inte en hona som var utlovat. Han har otroligt vacker teckning och är nyfiken och framåt! Han är pigg och skulle säkert passa bra som hoppkanin, då tre av hans syskon tränar & tävlar i det.

Hans mamma är en renrasig viltgul rex och hans pappa är en renrasig viltisabellamantlad dvärgvädur. Hans färg är gul/svart japantecknad.

Jag tror att han skulle passa jättebra hos någon "hoppare" som kanske avlar också, då han har fina gener.

Jag själv hoppar inte, och alltså har han inte blivit tränad. Han har varit ute i sele och då har han varit duktig.

Härstamningsbevis och övergångsfoder medföljer, 150:- kostar han.

Om ni vill ha mer information är det bara att höra av sig!

Hälsningar Annika

*Bilden är lånad av Sara Berg, som är hans tidigare ägare*

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
0

Putt! :) Otroligt mysig grabb!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
0

Putt!

Här kommer några fler bilder, tagna idag 9 september. :)

Inga superbra bilder, men de kan väl duga?

// Anka

dermot
0

// Anka

dermot
0

De får räcka, bilderna är dåliga pga solen försvann tidigare än vad jag tänkt och med blixt blir det inte särskillt bra :/

// Anka

Fulia
0

Han finns ju möjlightvis inte kvar elr? :D

dermot
0

#5 Nej tyvärr, har dock några andra till salu. Du kan PMa om du är intresserad. :)

// Anka

Itchy
1

#5 men snälla nån, tråden är ett år gammal!

You can't spell Bitchy without Itchy