Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 667 ggr
fridak
0

min lille har rymt!

lille sixten har rymt hemifrån, försvann innan 12 idag och det syns inte ett spår av vart han tagit vägen. ha rkollat längs med hela stängslet och det finns inga märken någonstans. han har rymt en gång innan men då fanns inte inhägnaden så det är bara att hålla tummarna för att han kommer tillbaka….

Tina-A
0

De flesta springer inte så långt. Han kanske ligger och trycker under något? En buske, en altan… Hoppas ni hittar honom igen! Leta vidare!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Yuriko
0

Ush då, men förhoppningsvis kommer han hem snart ^^ Lycka till med letandet!

fridak
0

vi har letat på alla ställen han brukar vara på. iofs så är det rätt svårt att se i allt det höga gräset, men han kommer väl när han saknar lite gemenskap. han är rätt social av sig och tydd till oss eftersom han inte har ngn kaninkompis.

KvirrZ
0

Hoppas han dyker upp snart!

- Mvh Emma

ciss
0

Vad hemskt! Ställ ut mat och vatten och hö och så vidare så kanske han går dit.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

fridak
0

idag så kom han hem igen! igår när jag gick och la mig så kollade jag ut mot häcken genom fönstret och vips så såg jag en liten filur som smög sig fram men när jag öppnade dörren och lockade på honom så försvann han. på morgonen idag gick pappa för att kolla efter honom och då satt han i häcken, dyngsur av regnet. han har brutit av en klo fast längre in på foten så imorgon ska vi höra med vet. om ngt ska göras. troligtvis kan de inte göra ngt, man gör iaf inget på människor om de bryter tån. han är rätt trött men börjar piggna till lite nu.

huldisen
0

Vad bra att han kom tillbaka :)

KvirrZ
0

Vad skönt att han är hemma igen :)

- Mvh Emma

Prizma_o_Kristall
0

Vad skönt att höra att han är hemma igen!

Hopi
0

Urs vad otäckt.. Tack o lov att han kom tillbaka iaf!!! Skönt!!!

soten
0

Skutten har rymt … Han har inte kommit tillbaka men har sett han på gården en gång :)

Tina-A
0

Tack och lov att han är hittat nu! Skönt :)

myriis
0

Tror inte dem gör något. Dem brukar inte göra något när en tå/klo är bruten, det har dem aldrig gjort när jag ringt iaf ;p Om det är en klo är det bara klippa den så kort som möjligt så återhämtar han sig nog..

Keligast
0

åhh va skönt att han kom hem igen :)

fridak
0

den tån står utåt jämfört med de andra. men de borde inte kunna göra ngt vi har lagt ett litet förband, typ spjälat det men utan ngt hårt, bara lagt det mot de andra tårna. han verkade även ha ont i höger fram, det kan ev. vara en klo som till hälften brutits av rätt långt in…men han verkar må bra i övrigt förutom att han är så jättetrött. men de tär väl itne så konstigt heller, han måste har varit rätt uppmärksam och spänd ute och sen lite kallt med regnet stackarn

Qnas
0

vad äre för liten knäppis du har va? XD Bra att han kom tillbaka ;)

Jojsan
0

va bra att han kom tillbaka igen :)

Stravaganza
0

Vad bra att han kom tillbaka! (:

soten
0

Har han kommit tillbaka?? Har ni utskrivare? Ni kan ju skriva ut bilder på han och sätta upp

Tina-A
0

#19: Om du läser tråden står det att han redan kommit tillbaka :)

fridak
0

vet. sa att det gick att operera tassen, operera bort klon, men att vi lika gärna kunde göra såsom vi redan gjort. så det blir att "linda" lite lätt.

Ellen95
0

Min kanin Lillan har rymt två gånger fast då var hon bara på gården. Så han kanske är på gården.

KvirrZ
0

#22 Kaninen har redan kommit hem ;)

- Mvh Emma