OT: Lycklig!
Jag ska flytta! Till Gotland! Ända sedan vi bodde där i sex veckor för två år sedan har vi varit halvvägs på väg dit, och nu när vi var på semester där i somras började jag och mamma kolla på husannonser. Sen kom pappa och så hittade han ett hus han gillade så vi åkte på visning och det är verkligen helt perfekt. Pappa har ju inget jobb så vi har knappt råd med vårat hus längre men när vi köper det här och säljer vårat så kan vi betala alla våra skulder på en gång och samtidigt få massa pengar över så han inte behöver stressa på att hitta ett jobb. Mamma jobbar ju tre dagar och är hemma i sex dagar så hon kan bo var som helst. Iallafall är jag jätteglad! Det är ett jättetrevligt litet samhälle med Coop och Ica, skola, gymnasium och biograf jättenära och ett bibliotek tjugo meter från huset. Vi håller på att renovera huset så att det är presentabelt för visningar och går att fotografera, besiktningsmannen kommer imorgon och det kommer en fotograf på måndag. Pappa har fått ett lån nu så att vi har råd att lägga ett bud på huset nu, för annars skulle det redan vara sålt när vi sålt vårat. Men det har varit ute i två månader redan med bara ett bud (som inte accepterades) så det verkar inte bli någon konkurrens. Ville bara skriva av mig lite.
Kul, vi har också ett hus på gotland!
var någonstans?
/Christel & kaninerna! 
#1 Klintehamn. Vad kul, var det inte du som bor i Sigtuna? För jag bor i Märsta nu.
Jo jag bor i sigtuna..
Fast vi har huset nära visby
/Christel & kaninerna! 
#3 Det är ju jättenära mig. Vilken skola går du på?
Kul! :=D
Aldrig varit på gotland men sägs vara fint :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Frida Gotland är super :D
St Per? xD
/Christel & kaninerna! 
#5 Har varit där två gånger, det är jättehärligt!
#6 Jaha, jag går på Josefina.
Vi åkte förbi där idag i klassen xD
/Christel & kaninerna! 
#9 Gjorde ni, när då? André från Idol var och sjöng där idag, men min klass hade bild då så jag träffade honom inte. Gick förbi honom i cafeterian, det enda jag såg var en kille med gitarr, såg inte hans ansikte.
Hmm, vid lunch, 11-12 kanske
/Christel & kaninerna!