Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 438 ggr
Mysofi
0

Boll..

Nån som har en sån där boll som man kan köpa på djurmagazinet, det är ett litet hål och så stoppar man i godis, sen ska kaninen försöka få ut godiset, fungerar den bra, förstår kaninen verkligen vad den ska göra!? Funderar på att köpa en sån till Melvin…

Flippa
0

Min kompis har en sådan. ham leker med den förullt! Jag vet inte om det kommer ut med han tycker det är kul när det låter.

huldisen
0

Min kanin som dog förra året, Älskar det boll. han fatta med direkt vad han skulle göra  med den :)

Mysofi
0

OKej, låter bra ;D Ska nog köpa en på måndag, Melvin är galen i godis och blir galen om han inte får det!!

Mysofi
0

Nån mer som har erfarenhet av en sån boll??

myriis
0

Mina kaniner har inte fattat något. Dem bara rycker och drar i den tills godiset trillar ut, men lite kul tycker dem att det är.. :P

Mysofi
0

# 5 Okej…

TeddyBeddy
0

Sån har jag, =) men jag kan ju säga att alla kaniner inte fattar det lika lätt iallafall ;D Min förra kanin klimpen han fattade det direkt, medans pärlan inte fattade nånting ;)

ciss
0

Har haft en sådan men tappade bort den.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tina-A
0

Jag har ingen sån..

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Matilda_91
0

Ska nog skaffa en till Albin, han behöver verkligen något att göra och har tröttnat på plastkrukorna som han brukar slänga omkring i hagen.

Jojsan
0

köpte en till Channie men hon fattade ingenting.. :P men när Cassie fick pröva den fattade hon :) så det är olika från olika kaniner vissa fattar vissa inte :)

Stravaganza
0

Jag har ingen sån och funderar inte få att köpa en heller. *Tycka*

[Niike]
0

Jag har ingen sån till mina kaniner, men en till katterna. De tycker bara det är kul när den låter, men fattar inte hur de ska göra^^ Sen prövade jag att ge den till min hund, som äter allt som går att äta, men när hon kände lukten av torrfoder som jag hade lagt i, så började hon bita sönder den^^ ;)

Mysofi
0

Nu har jag köpt en, ska testa den lite senare idag!

Mysofi
0

Har testat den nu, och den var en stoor besvikelse!! Godiset föll inte ut hur mycket man än rullade, jag hade till och med svårt att få ut den med händerna!!! :(

KajsaM
0

Hampus älskar den, men äter inte upp godiset ;)