letar uppfödare
någon som föder upp dvärgvädur med pälstypen satin?
färg: vit blåögd eller viltgrå (obs ej wienertecknade) kan gå att de bär på det. skall dock säljas endast med stamtavla och ha fint o runt huvud.
går bra med sb eller sb/rb (dock så vill jag inte ha fram rb men om den ligger bakåt så gör det inget för min del). ett stort + är ju om de är utställda.
letar då jag o sambon vill gå över till utställning istället för kel o dessa 2 färger/pälstyper är vi intresserade utav :)
om ni inte har några till salu så skriv gärna eran uppfödning med eran hemsida, observera att kaninen ska ha en godkänd stamtavla från Skaf.
[ni får ändra grupp om det vart fel]
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Jag föder upp vit bö med inriktning att få fram satinpäls. Har ingenting nu men kommer förhoppningsvis att få längre fram. Kolla gärna min hemsida.
Hmm, jag har en uppfödare på tanken, vet inte om de föder upp satin.. men om ni skulle vara intresserade i alla fall..
de heter fyrklövens kaniner!
/Christel & kaninerna! 
Letar fortfarande
Proximas säljer väldigt fina Dvv m , stamtavla också om jag inte har fel?!.. {: ~ Med vänlig hälsning, Uniqs Kaningård ~ www.Uniqs.weebly.com
#4 jo men inte den färgen :P
-----------
även Madagaskar sb eller normalpälsad utan något anlag kan vara utav intresse

Kolla med Lars Landin (googla byrbyggarn) eller Linda Ahlsén på Silferdalens KG (finns på kanin-net) eller kanske Jasmine Andersson (Tomtens KG) de är de jag kan tänka mig eventuellt har viltgrå satin dvv eller iaf projekt mot det :)
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner