Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 493 ggr
Kickan90
0

letar uppfödare

någon som föder upp dvärgvädur med pälstypen satin?
färg: vit blåögd eller viltgrå (obs ej wienertecknade) kan gå att de bär på det. skall dock säljas endast med stamtavla och ha fint o runt huvud.

går bra med sb eller sb/rb (dock så vill jag inte ha fram rb men om den ligger bakåt så gör det inget för min del). ett stort + är ju om de är utställda.

letar då jag o sambon vill gå över till utställning istället för kel o dessa 2 färger/pälstyper är vi intresserade utav :)
om ni inte har några till salu så skriv gärna eran uppfödning med eran hemsida, observera att kaninen ska ha en godkänd stamtavla från Skaf.

[ni får ändra grupp om det vart fel]

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

atlanta
0

Jag föder upp vit bö med inriktning att få fram satinpäls. Har ingenting nu men kommer förhoppningsvis att få längre fram. Kolla gärna min hemsida.

Katten_
0

Hmm, jag har en uppfödare på tanken, vet inte om de föder upp satin.. men om ni skulle vara intresserade i alla fall..

de heter fyrklövens kaniner!

/Christel & kaninerna! Glad

Kickan90
0

Letar fortfarande

Medarbetare på

Uniqs
0

Proximas säljer väldigt fina Dvv m , stamtavla också om jag inte har fel?!.. {: ~ Med vänlig hälsning, Uniqs Kaningård ~ www.Uniqs.weebly.com

Kickan90
0

#4 jo men inte den färgen :P

-----------

även Madagaskar sb eller normalpälsad utan något anlag kan vara utav intresse

Medarbetare på

proxima
0

Kolla med Lars Landin (googla byrbyggarn) eller Linda Ahlsén på Silferdalens KG (finns på kanin-net) eller kanske Jasmine Andersson (Tomtens KG) de är de jag kan tänka mig eventuellt har viltgrå satin dvv eller iaf projekt mot det :)