Glaad :D
Åh jag måste bara skriva av mig lite! =)
Är så glad att min Saga börjar bli sig själv igen, å komma ur tonårsperioden..
Igår satt jag i hennes Hage, och då kom hon fram till mig flera flera gånger å busade å så..
Idag har jag varit hemma hela dagen och legat ute hos kaninerna i typ 3 timmar..
Jag la mig på gräset med en bok bara, å tänkte att Saga får komma till mig när hon vill (jag har nu Alfred i en annan bur för att Saga är brunstig å är lite bråkig på Alfred, eftersom han inte fattar att Saga vill ha ungar ;))
Efter typ 1 minut så skuttade hon upp på mig, runt mig, slickade i mitt ansikte, på mig igen å höll på så i säkert en kvart, sen la hon sig ner tätt tätt intill mig, och somnade.
Såklart hade jag kameran inne så jag kunde inte ta några kort, men jag blev så glad så jag nästan började gråta.
Hon har verkligen varit jättejobbig i några månader ju, men nu de senaste veckorna har hon verkligen blivit bättre å bättre och nu dom senaste dagarna helt fantastisk!
Lite onödig tråd kanske, men jag ville bara skriva av mig :)
Dessutom är Alfred lika mammig å glad som vanligt, och om bara 2, 3 dagar får jag hem min lilla ulliga otroligt söta bebis. Åh vad jag älskar mina kaniner! 
Det låter heeelt underbart :) Skönt att saga börjar bli sig själv igen!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vad mysigt och kul! :D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Ja, det är verkligen jätteskönt. Tills för några månader var hon ju såhär, men ja.. sen blev hon ju nästan outhärlig å jag var såå less ett tag, även om jag Aldrig har velat ta bort henne eller nått sånt.. Men nu verkar allt vara som vanligt igen ;)
Vad skönt att hon börja komma ur tonåren! :) O kul att du ska få hem en till kanin ju! Bestämt vad den ska heta?;)
Vad kul! Hon verkar ju bli en liten ängel igen :)
- Mvh Emma
Ja, det är verkligen jätteroligt =)
Om det är en kille ska han heta Hugo.
Tjej vet jag inte riktigt än.. jag tror jag får se det när jag får hem h*n. Hoppas ju på att det är en liten pojke så ;)
Även om jag har några tjejnamn på G här..
Fick nyss en bild på min dunboll, fast h*n ser mest rädd ut här. Höjdrädd kanske? ^^ Jag som håller i iaf.. haha!

aww vad roligt :) vad gullig saga är

Vad skönt att höra att Saga har blivit sig själv igen!! Min Dennis hade en sån där tråkig period oxå.. Men det gick oxå över tack och lov!! Så nu vet man om dom andra två gossarna blir så där sen, att det går över! ;)
Skönt!
Candy har också kommit ur någon "bitter vinterperiod" och hon är helt underbar nu när man kommer till hagen! Hoppar upp, ska hälsa direkt! Samma sak i buren
Vad kul att det har ordnat sig =)
Hur gammal är hon?
Japp! Jätteskönt!
Hon har nyss fyllt 1 år!

Sööt! :D
#12 1 år? Hoppas inte min håller på tills hon är 1år!

Åh vad roligt! Du ser, jobb och tålamod lönar sig :)
#14 Japp.. men.. hon har hållit på i typ.. ja.. några månader. Hur gammal är din?
#15 Ja, precis :D Hihi!

Vad roligt!!
#6 Nämen ! Snutt! Såå söt! ^^
#18 Jaa.. H*n är verkligen det sötaste jag sett!
Ville inte fota alltför mkt när vi var där, så jag tog inte alltför många bilder. Men ni lär ju få se en hel del när jag får hem h*n! :D
tur för dig att saga kommer ut från tonåren,min alfred är fortfarande en liten tonårsmonster!!Haha
ett litet tonårsmonser(man märker att ja inte e svens ^^')
svansk* ^^
#16 Hon är 6mån 20 Juni. Hon typ börja när hon var 5mån. Hon är dryg xD
#23 som min då.. min börja typ när hohn var 6 månader och tills hon blev kanske 11 :P
#24 Hoppas hon inte håller på så i flera månader!
Saga började då hon var kanske 7, 8 månader å höll på tills hon ja.. var 1 år. Jobbigt är det verkligen, så det gäller att man har tålamod!
#26 Okej, Filippa är väldigt dryg! Hon ska hela tiden göra så jag blir sur på henne
#27 ja, de är ganska jobbiga.. men man får stå ut .. mamma sa att om hon inte blir bättre måste vi sälja henne.. :( men hon förstod inte att det skulle gå över.. å det har det gjort nu :D
#28 Min pappa sa typ likadant om Saga.. innan jag förklarade att det går över ^^