Förvaring av foder?
Jag köpte på mig ganska många kg kaninpellets idag (fick 30% rabatt på Grön Kanino), så nu vill jag gärna hitta någon snygg förvaring av foder!
Gärna en sån där metalltunna med lock. Ett snyggt motiv uppskattas också 
Någon som vet en affär/hemsida som säljer såna?
Hundfodertunnor är perfekta ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Ja de brukar vara snygga också :) Vet du var man kan få tag på en billig sådan?
#2 Brukar finnas i olika djuraffärer :)
Okej! Fast djuraffärer är så dyra här.. Men ska kolla runt :)
#4 Kanske du kan kolla på blocket och andra såna sidor? För det är många som får gratis med hundfoder osv, så sedan säljer ;)
Eller lantmännen/granngården:P
Finns det loppisar i danmark?
eller typ myrorna och såna prylbodar..?
#6 Det finns ganska många loppisar! Vi har bara inte haft tid att gå på någon än… men i helgen har vi nog inga planer, så vi kanske kan hitta en loppmarknad då och kolla :)
Drömmen vore ju att ha några blommiga plåtburkar från Greengate! Det är bara väldans dyrt. :/ Kanske finns något liknande dock på en loppis, så det var en bra idé! Tack 
Själv kommer jag snart att ha en Kusmi téburk över som jag tänkte fylla med kaningott.
Den är ju inte så jättestor men ändå.. går ner tillräckligt. SNygg är den med.
Dyra, men jag hade fått den. Men de har ju grymma burkar och man får åtminstone gott té i dem på köpet - vilket jag misstänker man inte får påå greengate, men kanke liknande priser då?
#8 Åh, en sån har jag! Supersnygg ju! Men lite liten kanske (har kanske 14 kg pellets totalt nu).. Plus att den är full av te… haha