Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 584 ggr
TwisterJ
0

Hane till parning!

Jag söker en hane som inte är så stor till PARNING till våren 2013! Då jag vill para min hona innan hon blir 1 år hon blir det i maj 2013. Ras spellar ingen roll gärna en han kanin som kan hoppa och ska vara snäll! Honan jag vill para är en vädurskorsning som är snäll, kommer bli en bra hoppkanin, väldigt aktiv och vill gärna vara med. Hon är en svart kanin hona på 3 månader snart, så våren 2013 måste hon paras! Runt mars hällst innan året.

Gärna runt gävle då jag inte kan ta mig till så mkt platser, vi har tyvärr ingen bil. Även bra om du kan ta dig hit!Glad

Någon som har en hane ?Skrattande

MagicMuggle
0

Jag har en super mysig vädurskorsnings hane här hemma! :D Han är gul/svart japan tecknad :) Hoppar gör han oxå och hanns föräldrar tävlar på elit nivå :)

Jusst nu har min andra andra kanin som är en hona en kull med ungar som han är pappa till :) Dom är friska och super snälla :)

Han skulle bli en jätte bra pappa igen tror jag :)

Jag bor i Borlänge men det är nog möjligt att vi kan åka till gäve med honom en sväng :) Fast eftersom det är en bit vill jag ha betalt för att ni ska avla på honom det är inte mycket jag begär men omkring 150/100 kr :)

TwisterJ
0

okej Glad Skulle bli prefekt! Har du någon bild på honom? Tungan ute Men pm:a mig om ditt telefon nr så jag kan ringa dig till nästa år! Flört Vi kan ju hålla kontakten ifall det skulle komma något i vägen!

MagicMuggle
0

ja visst :)

natha-mjau
0

Hade du inte hittat en hane redan?

TwisterJ
0

Men det var samma person, men tyvärr gick deTungan utet inte senare då hon inte kunde komma hit. Så jag söker en hane fortfarande.

Beatrice_Love_Kaniner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

pma mig vid intresse

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin