Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 257 ggr
Stravaganza
0

Bråkig?

Brukar du bråka med din syster/bror eller dina syskon? Vissa kanske inte har syskon ens, men men..

SagaoAlfred
0

Jag har 3 äldre syskon, å bråkar aldrig med dom nu för tiden. Bråkar snarare med mina syskonbarn iså fall.

När jag var yngre så bråkade jag med en utav mina brorsor, David, men sen han flyttade hemifrån så äre lugnt. Nu bråkar vi aldrig.

Jenni och Magnus (mina äldsta syskon på 34 å 36 år) bråkar jag aldrig med å har nog aldrig gjort heller.

twinnie
0

Bråkar alltid med min brorsa. Han gör allt för att gå mig på nerverna >__<

Har aldrig bråkat med mina systrar.

Tina-A
0

Bråkade med min syster Lotta när vi var små, inte nu. Och nu har hon ju flyttat också. Men visst blir vi osams och kommer inte överrens, men inte direkt bråkar.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

myriis
0

Bråkar gör vi inte så superofta, och slåss gör vi aldrig. Med syrran tjafsar jag väl då och då, mest om småsaker som vad vi ska äta för mat eller något (hehe.. xD) Med min bror tjafsar jag aldrig, fast vi pratar typ inget med varandra ändå så.. :P

Stravaganza
0

Jag bråkar alltid men mina systrar, dom börjar ju faktiskt. Men vi slåss aldrig..

[Niike]
0

Jag bråkar ganska mkt med min syster som är 16 år. Hon är såå jobbig ibland!! Min 5-åriga bror bråkar jag lite med då och då;) Ibland bara för att det är kul;P Men sen så skämtar jag till det lite och så är vi sams igen!:)

ciss
0

Bråkade varje dag med min tre år äldre brorsa när vi var yngre, men nu bråkar vi aldrig. Han har inte tid, han sitter bara vid datorn eller hoppar på studsmattan ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KvirrZ
0

Jag bråkar ganska ofta med min lillasyster(mest om småsaker :P) men min storasyster sitter bara uppe på sitt rum eller är och jobbar så henne ser man bara vid middagen känns det som :P

- Mvh Emma

Tixy
0

Småtjafsar väl med mina bröder (25 och 23 nu), men för några år sedan när båda bodde hemma var det ett helvete här. ^__^''

Matilda_91
0

Haha ja ibland slår det gnistor när jag och min 17-åriga syster bråkar. Det kan vara om småsaker som någon lånat ett par örhängen utan att fråga om lov :P

Mina tre äldre bröder har jag aldrig bråkat med. Men det är väl kanske för att de är så gamla. Min äldsta brorsa är 34 och min yngsta 29.

[Quellii]
0

Jaa :P Förut bråkade jag med min storebror som nu är 20, men det har minskat ner drastiskt och nu bråkar vi aldrig ^^
Min lillebror och jag kan tjafsa om småsaker xD