Imorgon..
Imorron får jag hem Sera! Fick nyss ett sms från Jenny där hon berättade att hon kunde komma till tävlingen och ge mig henne. Är superglad :D
Var det inte någon mer som skulle få kanin imorgon? :)

Åh, vad kul för dig!!!
#0 Jo, jag tror det var Twinnie.
Jag vill se bilder då*!
Grattis!!!! Vad kul :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jätteroligt!! :D
Ska ta bilder när snyggingen kommit hem och är lite hemmastad :) Hon kan vara lite nervös, så det kan ju dröja ett tag ;) Vill att hon ska vara lugn först, för inte är det kul att se en stressad kanin på bilderna? ;P
Vad kul. =) Undrar med vad det är för ras ?
Dvärghare (A) Min första dvärghare, har alltid velat ha en sen jag såg första bilden.. :)

Lyllos dig säger jag bara!!! Åh, nu vart jag väldigt mycket avundsjuk!!!!!!!! Åh, jag vill se mångamångamånga bilder sen!!! Åh, guud!!
Vad betyder (A) ??
(A) = 
Vad kul! Längtar efter bilder på sötisen :)
- Mvh Emma

Twinnie får sin på Måndag, förlåt Matilda om jag svarade :)
Vad roligt Emmy!! :D

Haha, de e bra att du finns och kan svara Kajsa ;D

#13 Hehee 

# 10 Okej :D
Nu är snyggingen hemma! Mycket vackrare än jag minns att hon var.. xD
Hon springer lite i rasthagen, ska göra iordning hennes bur. Just nu är vädret så hemskt, men ska kanske ta någon bild :)
Åååh, jaa! Ta en bild :D
Jaa ta bild, vill se :)
- Mvh Emma
blev ingen bild.. (Kameran var full.. 300 bilder får det bara plats.. )
Sen var hon lite rädd också. Vi tog en första promenad i sele och liiite läskigt var det ju! Sen fick hon bekanta sig med hennes bur och hon ska få vara där tills imorgon vid tolv tänkte jag.
Tror hon är en sån kanin som reserverar sig vid människor, dvs. är rädd för främlingar men inte för folk hon känner. För hon börjar bli lite van med mig nu och så (jag har pratat med henne så att jag är hes nu xD) men om mamma/syrran kommer nära är det såå läskigt!

Åh, vad kul, längtar jättemycket efter bilder!!!
jättekul :) vad är hon för färg? :)

Det skulle vara roligt att se en bild, men gick inte det?

Grattis och lyckatill! Uppdatera oss xD
Hon är vit rödögd.. :) Jag är egentligen inte så förtjust i rödögd, men hennes ögon var såå vackra :D (Det tycker jag säkert bara för att det är min :P)