Trött
Åhh vad trött jag blir. Var lovad höleverans i fredags. Fortfarande inget hö och människan svarar inte på mobilen. Hur svårt kan det vara att meddela att man inte kommer så jag slipper bli sittande utan hö. Nu måste jag ju åka och akutköpa hö på djurmagazinet. Kaninerna fick sista höet igår kväll.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Något som har hänt kanske som gör att personen inte kan svara i telefon?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Känner igen mig till viss del. Hade annonserat & en kvinna mailade & vi hade tät kontakt. Bestämde när jag skulle komma & hämta. Dagen innan kollade jag läget så allt var ok. Då hade hon visst upptäckt att hon inte hade hö. Så där stod jag med X antal djur & inge hö.
Lyckades hitta lite hö hos olika bönder som hade över men inget stadigt. Nu äntligen har jag hittat en bra hö leverantör som även förvarar åt mig på hans loge. Så nu har jag 60 balar ny skördat hö.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Underbart, djurmagasinet hade bara småpåsar med Dogman hö inne. Det höet är skit. :-(
Och fortfarande inget svar. Visserligen inte helt ovanligt, hon kan bete sig lite märkligt.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D