Molly
Lilla Molly, 3 månader gammal, är helt fantastisk på att hoppa…att hoppa över ett kompostgaller är väl inga problem (ställt på lägsta hållet)….allt för att komma dit matte inte vill att hon ska komma 
Ska bli spännande o se om hon gillar Kaninhoppning när hon blir lagom stor för att prova detta.
Nu blir det till att använda fler kompostgaller och ställa dessa på "höga hållet" för att se om det är för högt….. 
Nyfken som bara attan och älskar att springa och göra titt som tätt små sprättande glädjeskutt.

Hihi! Vad snygg hon är!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Hej, min kanin hane som är 3 månader är exakt lika dan! Jag kan inte lämna honom ur blicken så är han ute på gräsmattan och skuttar eller så har han hoppat upp på tacket och sitter och tittar ut över trägården. Lite kul att dom är lika gammal och lika skuttiga. Lycka till med hoppningen! :). PS. Min är dvv.
Kanin taket alltså.
Gud så fin, underbar färg! Vilken snygging!
Ser ut som det är dags att klippa klorna.
Ja, jag har märkt att klorna börjar bli långa. Den ena djuraffären här i närheten har dropp in för hjälp med sånt varje lördag….så jag ska utnyttja det :)
#5 Helt underbar är hon! Vad är hon och vad är hon för färg? Är det kanel eller röd eller så? Jag är helt wack på färger/raser.
hon är ju säkert mogen redan nu att seltränas och när hon k änner sig trygg är det att börja hoppa på 5 elr 10 cm :)
hon är en Sachsengold, färgen kallas rödorange tror jag
Ska köpa en sele när jag åker och klipper hennes klor