Motion
Hej!
Hur ofta motionerar du din/dina kaniner? När det inte regnar så tar jag ut en kanin för sig i hagen, i kanske 2 timmar, ibland mindre om jag gör de flera gånger varje dag. Cornflakes älskar snön så han ska få leka mycket ute på vintern i sele och Hage :)
Om det regnar tar jag inte ut dem, kanske om de duggregnar lite och de har tak i hagen..
Men till frågan: Hur mycket motionerar du din/dina kaniner? Och hur länge tycker du en kanin ska få vara ute varje dag?
Christel
/Christel & kaninerna! 
har min kanin i sele varje dag i 2 timmar och ibland far vi till vår villa och då har jag honom ute där och så kelar jag ju med honom och sånt :)
Mina kaniner får komma ut så fort det är fint väder. Alltid olika från dag till dag. Om det regnar brukar de få vara inne i 1-2 timmar. De får även skutta runt i sele då och då :)!
Klara & Tinycee
#4, okej ^^ vad för kaniner har du? nyfiken^^
/Christel & kaninerna! 
mina kaniner får vara ute hela dagarna, skutta i selen och sådan också såklart:)
Men om det ösrengnar ute så stannar dom hellre inne i buren eller kelar lite i famnen:)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#7 okejj :)
/Christel & kaninerna! 
#5 Två stycken dvärgvädurar/löwen hanar. De är ungefär 4-5 månader :)!
Klara & Tinycee
#9 vad mysigt :) Vill också ha en lejonhuvad dvärgvädur :)
/Christel & kaninerna! 
#9 Har du bild?
För jag har korsning mellan lejonhuvad dvärgvädur & lejonhuvad kanin, så hade varit spännande att se hur dina ser ut, eftersom det är typ samma blandning :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
mina får Motion i hagar med tak, dock inget nät på marken men det behövs inte… Och sele ibland, typ 3 - 4 gånger i veckan :P Men jag hoppar med Gray 1 gång i veckan! :D
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Mina får gå i hagen minst 1timme om dan, sen brukar jag hoppa med dom 1 gång i veckan, och ha dom i sele ty 4gr i veckan, sen har jag muffin lös i trädgården varje dag också!
#12 okej
#13, ååh muffin
/Christel & kaninerna! 
#15 okej
/Christel & kaninerna! 
#14 vadå: ååh muffin?
När det är fint väder och helg, är dem ute från typ 11-12 till 21 eller något. När det är veckodagar kommer dem ut efter skolan om det är fint väder. :)
Har dem i hagar.
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#19 okej :)
#17, okejj :)
#18, blev sugen på muffins..
/Christel & kaninerna! 
Hahahaha bambi mtionerar 24/7 aldrig i buren ;)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3