Köpa bra sitthylla/hus
Ska köpa en bra sitthylla/hus till Viola, den är inte bra den hon har.
Tips på bra sida?
Kollat redan på teddytassen, gnagarboden, djurmaxi och bromma zoos sida.
Även lite snabbt på Grand-prix sida (men kommer aldrig beställa därifrån.
Zooplus (både tyska,danska och svenska) hade direkt ingenting.
Är inte så händig så försöker inte mig på att bygga ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det är ju annars väldigt lätt att bygga ihop något enkelt med en OSB skiva. Lite sprik/skruv och några träskivor så är det klart. :-) Mina tidigare sitthyllor har jag köpt på djurmagazinet, men vet inte riktigt om de affärerna finns överallt? Likaså XL zoo?
Det är ju annars väldigt lätt att bygga ihop något enkelt med en OSB skiva. Lite sprik/skruv och några träskivor så är det klart. :-) Mina tidigare sitthyllor har jag köpt på djurmagazinet, men vet inte riktigt om de affärerna finns överallt? Likaså XL zoo?
#1 Jo men man ska få hem saker och ting med ;)
Och ha tid eller orken med ;)
Har inget djurmagazin i närheten :/ Väldigt dåligt med djuraffärer häromkring.
Jag tycker att Teddytassens xl-kaninhus i plast ser bra ut. Både krypin och sittplatå. På extrapris nu också. Fördelen med plast framför trä är att det är mycket lättare att rengöra ordentligt.
#4 Skrev att jag inte hittat något jag ville ha där ;)
Vill inte ha plast, utan trä :)
ta en planka och sätt mellan gallrerna. :)
HAHAHAHAHAHA…..
Alltså, varför läser ni inte inlägget innan ni kommenterar?
Det är inget arg eller otrevligt menat men underlättar;)
Skriver ju att jag vill köpa ett hus eller sitthylla plus vilka butiker jag redan kollat.
#6 Man ska ha ett bra sätt att sätta fast den på, tillräckligt bred osv, mycket som spelar in. Och har inte det hemma som passar.
Var tvungen att kolla mina bokmärken, då jag hade för mig att jag hade en sida med jättesöta hus, toalådor, höhäckar etc. Verkar dock kosta en del..
#9 Tack! Ska genast kolla in där 

Om du kan vänta tills Franks zoomarknad (om du ska dit) nu i oktober så vet jag en som säljer :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Kom på att även PWSS har hus i olika varianter.
#11 Japp ska dit :) Ok då kan jag ju kolla där! :) Hon har ju så länge men ville ha en bättre men kan vänta till dess! :D
#13 Då kan jag visa ^^ Han brukar ha hus, rättså stora, men också värpreden, foderautomater och liknande.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag har använt antagligen bredare fönsterbrädor eller en skiva som jag sen skruvar upp med hyll konsoller :) hur lätt och smidigt som helst
Duvlyckans kaninuppfödning av dvärgvädur
#14 Oki så bra! :) Ja får du göra! :D