OT- Bläähh!
Ååååh, skolan har börjat nu :( Och det har hänt så mycket under sommarlovet!
Alltså, "huvudpersonerna" i det här "dramat" jag tänkt berätta om är:
Julia: Hon tror hon är den coola, med ganska små bröst och tror hon är snyggast.
Johanna: Hon med störst bröst i klassen, men är fortfarande en av mina närmaste vänner, även om hon kan vara lite som Julia..
Kristoffer: Hmm, den populäraste killen, som har varit ihop med Julia fler gånger utan att de "höll"…
Mirelle: Hon är ganska irriterande ibland, hon är inte en av mina nära vänner..
Jag sitter brevid min kompis Anna, och en kille som jag har bråkat med, Simon. Vi har typ aldrig gillat varandra, men förut fick jag höra att han gillar mig så..
Till saken: Julia och Johanna jobbade ihop. Julia gick ut till Kristoffer hela tiden, och såklart blir han irriterad, för han tycker hon alltid är jobbig. (Som nästan alla i klassen tycker)…
Så då går han där ifrån osv. Då blir Julia arg och aah…
MEN: Jag har flyttat till Til, Där kristoffer, axel och oscar bor. Då måste jag åka buss med dem, men det går väl bra antar jag. Och det fråga om jag ville följa med dem till stan idag. Jag gillar att vara med killar, och det är skönt utan allt drama. Har ni någonsin, när ni var i min ålder, varit med killar?
Ursäkta för rörig text! Ville skriva av mig..
/CH
/Christel & kaninerna! 
Kanske ska skriva detta på tonåringar iFokus eller nåt, och vad har deras bröststorlek med saken att göra? :P
Ja när jag var 12 hade jag väldigt många killkompisar. Vi gjorde det mesta tillsammans. Oftast var vi ett blandat gärng med både pojkar och flickor som hängde ihop.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
Jag tycker nog som #1 att detta mer hör hemma inne på tonaringar.ifokus. 
#1 och #4 Kanske TS ville höra åsikter från människor hon känner bättre?…(Eller kanske är TS aktiv där med?)
Ja det är najs att bara gå runt med killar.. tills någon av dem börjar gilla någon i "gänget" liksom om det är tjejer och killar då kan det bli lite knepigt
Men själv är jag sån person så att det spelar ingen roll om du är tjej eller kille och själv så är jag jätte "killaktig" i många genrer om man säger så x) (Gäller ej insekts delen.. höhö)
Hehe killar är ockå rätt mer djärva :) Sist jag va med killgäng så klättrade vi upp på ett skoltak och drack hello kitty dricka där xD
Fördelar med att vara med killar är att man slipper det här dramat om allt och inget. Absolut hatar tonårings skitsnacket så har oftast skitit i det även som de tyckt jag vart udda. Men har lyssnat och fortfarande förstår jag inte hur de tänker
//Joanna
haha klart man har killkompisar :)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Nja, jag gillar inte att skriva på Tonåringar i fokus #1, det känns inte bra..
#5 Precis! jag känner inga där.. Haha hello kitty? xD
/Christel & kaninerna! 
#7 Varför inte? Alla är jättetrevliga där.
Jag ser inget fel att vara med killar, ibland är killar mycket trevligare än tjejer.
#8, nej men jag gillar bara inte tonåringar i fokus!
/Christel & kaninerna! 
Absolut inget fel i att umgås med killar, har i princip bara haft killkompisar hela mitt liv och har än idag inte en enda nära tjejkompis, dock en massa killkompisar! :) Killar är inte lika mycket drama och skitsnack som tjejer är!
Nej precis, de var bråk idag igen mellan tjejerna
*suck*
#10, ja, det verkar så! :)
/Christel & kaninerna! 
I min klass är alla tjejer förutom jag och två andra ett gäng som tror dom är bäst snackar skit om oss andra osv. Hade hellre varit med "killgänget" men dom spelar bara fotboll och fjantar sig… *suck* :(
#11 Killarna du skrev om verkar mer vettiga så jag skulle helt klart följt med dom. :)
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson
Aaah :) #12
/Christel & kaninerna! 
Hihi.. jag undrade just också vad brösten har med saken att göra. XD Och vad Simon och de andra tjejerna har med saken att göra? Det här handlade ju om tre andra killar som undrade om du ville följa med? XD
HÅller med akaitsuki..
Dessutom jag har alltid tyckt det är nervigt att lyssna på för mkt veckorevyn och sånt snack, och skönare tyckte jag att det var att hänga med killarna och snacka livet, politik, och annat.. inte prata smink och sånt. Visst jag bryr mig också lite om hur jag ser ut, men att prata om det ..`?
Om du känner att de är sjyssta mot dig och roliga, häng med!
Haha jo, i min klass är det så att de tjejer med bröst är populära, så alla killar gillar dem och det ger dem självförtroende så de blir dumma.. Och att deras liv kretsar runt det! "kolla vilken snygg bh jag köpte" "oh wow" osv.. Åh deras samtal i klassrummet förut: "jag har fått min mens igen" "åh jag med" "thihihi" *spring till toan med kollar bakom sig..* Blääääh! Och en kille i klassen fråga och jag fått Min mens liksom XD
/Christel & kaninerna! 
#15 Hmm tror inte de direkt har jättestora bröst.. säger inte att de inte har utan att tror inte att de är, har faktiskt inte sett en enda BH på lindex på sistone som är i ungdomsavdelningen som inte har gelepushup vilket är tragiskt… De AA har gele så deras bröst ser ut som B och A har så de ser ut som C.. och så vidare.
Det verkar vara så nu :( När jag köpte bh var det sånna man kunde ta ut eller in om man ville ha push up så jag tog alltid bort det (Har ju köpt vanlig bh på sistone också men alltså riktigt saknar söta som inte har gele)
//Joanna
Ena har riktigt stora bröst. Men den andra har Push up och massa fyllning.. Bläääääh!
/Christel & kaninerna!