Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 398 ggr
Mysofi
0

Ni är bäst!!

Måste bara säga att alla här, medlemmar, sajvärdar, Medarbetare och allt vad det heter, ni är bäst!! Ni kan svaret på alla mina frågor och ni är så roliga och skämtar om allt möjligt!! Sen jag hittade hit för drygt en månad sen har jag blivit beroende av den här sajten :D

Tack för att ni finns!!

Kanske lite onödig tråd, menmen! :P

KvirrZ
0

Kan bara hålla med, här en KIF beroende :D

- Mvh Emma

Mysofi
0

Det är ni som håller mitt kaninintresse igång kan man säga!!!

Tina-A
0

Vilken underbar kommentar du skrivit Mysofi :) Jag håller med om att det är en superkul sida och att man fort blir beroende! Alla medlemmar är underbara och det är ni som gör den här sidan till vad den är :) (Bäst!) hehe.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Quellii]
0

Ännu en KIF beroende här xD Håller med Mysofi att det är en jätte bra sajt! :) Alla medlemmar och sajtvärden + medarbetarna är hur trevliga och hjälpsamma som helst! :)

Mysofi
0

Ett liitet minus är väl att jag knappt kommer i säng på kvällarna! ;D haha

Tina-A
0

#5: Hahaha, samma problem har jag också drabbats av :P En väldig tur att det är sommarlov nu!

Mysofi
0

Ja det är super, KIF dygnet runt!!! Fast nu ska jag tyvärr upp tidigt imorrn för att åka till Paradisbadet med kompisarna!

Proanders
0

Kan bara hålla med. Åldersskillnaden gör en del, och det får konsekvenser ibland ser jag, men på det stora hela så…Glad

ikea
0

Jo, den här sajten är lika beroendeframkallande som choklad.

#8 Håller med dig. Det är ju synd att det ska bli konsekvenser pga åldersskillnaden för alla här inne har ju samma intresse:kaniner. Jag är ju 31 och tillhör inte majoriteten här inne men har aldrig sett det som ett problem. Dom flesta är ju väldigt vettiga och roliga här inne och jag har lärt mig massor om kaniner sen jag blev medlem här.

ciss
0

Har lärt mig nästan allt jag kan här inne. Den här sidan är så jäkla underbar! Har den till och med som startsida :)

Har dessutom värvat hit massa kompisar. Ync, ciindra, Sotis, Ellen_95 och så vidare. Alla tycker att det är en jättebra sida! ;D

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KajsaM
0

Är också Kif beroende.. Så sjuktjobbigt, gör inge annat än sitta här ;)

twinnie
0

Beroende. Klarar mig inte utan er <3 :')

Tina-A
0

Det blir ju lite tjaffs ibland, men vi är ju faktiskt 640 medlemmar. Säkert är vi minst 500 tjejer, och sen när kan 500 tjejer komma överrens hela tiden? ^_^

Är beroende jag med!

Proanders
0

#13: hehehe…Flört

Stravaganza
0

Jag brukar sitta till ett på natten, lite beroende kan man säga. xD

KvirrZ
0