Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1468 ggr
Mida
0

(S) Mitidas Kurt Jr

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, Tyvär har det visats sig så att jag inte kan ha kvar Kurt som jag hade tänkt så nu letar också han ett nytt hem som sin bror Villeman (finns i en annan tråd).

Han kostar 200 men hemmet är viktigare än priset, man får med en påse hö, lite övergångsfoder och han kommer ha relativt nyklippta klor. :)
Han finns i Ånge, ca 10 mil från Sundsvall. Transport till Sundsvall och Östersund går att ordna. Möjlligen till Ljusdal också. Transport någon annanstans kan vi prata om ifall det blir aktuellt.

Kurt är en blandras mellan dvärgvädur, hermelin och dvärghare.

Är du intresserad? Skriv en kommentar här i inlägget. Jag kan visa mer bilder på honom och man kan också få komma ch hälsa på honom innan man bestämmer sig.

Namn: Mitidas Kurt Jr
Kön: Hane
Färg: Viltgrå Brokad
Övrigt: Kurt har den klumpigaste kroppen av alla i kullen och han är en gosig liten kille som är lite nyfiken på "livets mysterier". Han var först att hoppa på sina syskon och göka vilket ju resulterade i att jag särade på dem.. ^^'

Mida
0

Bilden är lite konstigt skuren jag vet… Men den tjänar sitt syfte ^^'

Mida
0

Putt

Mida
0

Putt, jag vill helst att någon köper honom snart för min mamma har fått för sig att om ingen köper dom snart så ska arken zoo få ta dem :/ Hellre det än att dom dör men jag vill helst inte att dom hamnar där heller x)

Mida
0

Bara Kurt kvar nu :)

Kan visa fler bilder om intresse finns :)

Transport till Ljusdal finn nästa helg (alltså 11 augusti)
och till Sundsvall någon dag denna vecka, i morn eller på torsdag.
Transport längre går såkert att ornda ifall det skulle behövas.
Finns också transportmöjligheter till Gävle med jämna mellanrum.

Mida
0

Putt

KlaraTucker
0

ååå vad sööt! :D

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3

Mida
0

Hihi, ja, han är helt underbar :)

Mida
0

Putt :)

Fia9000
0

Hur är hans temperament? Hur gammal är han nu?

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

Mida
0

Han är hyfsat lugn av sig, llite småskraj inför nya saker men fortfarande väldigt nyfiken och framåt. Han är inte alltid överförtjust över att bli upplyft men är lugn och mysig i famnen, om än lite rastlös av sig då han vill att saker ska hända. :)

Han är ungefär 3½ månad (född 29 april) :)

Mida
0

Putt

Mida
0

Kurt vill fortfarande flytta hemifrån :)
På bilden är han ungefär 1 månad ^^

Mida
0

Fler bilder på Kurt kan ni se på min blogg www.sotiga.blogg.se om ni är intresserade :) Finns också en del skrivet om honom där ^^

I kategorin Kaniner<3 x)

Ingen som är intresserad? Jag kan även fixa transport till Gävla en gång i månaden, dock måste man då hämta honom tidigt på morgonen ^^'

Mida
0

Putt för lilla Kurt :)

0___0
0

Åh, Vad söt! bor dock 6 timmar bort..

Mida
0

#15, vart bor du? :3 Det kanske kan gå att ordna x) Brodern till honom flyttade till Leksand, 4 timmar bort ^^

0___0
0

Bor i södermanland.. :)

Fast jag får endå ingen kanin för mina föräldrar.. :( Vill så gärna men dom säger nej.

Mida
0

Okej :/

0___0
0

Vill men får inte..:(

Mida
0

putt

Mida
0

Kurt med sin mamma Tira :)