Oseriösa köpare
Usch, ibland blir man bara förbannad på folk som skall köpa kaniner. Idag så ringde nån för min annons på den sista kaninungen. Vi bestämde att hon skulle ringa vid sex för då skulle hon vara nära mig. Nu är klockan nästan sju! Så jag ringde upp igen och den här gången svara en annan, han sa att dom åkt iväg någon annanstans, så det blir nog inget idag.
Så nu är jag väldigt förbannad, varför bestämma något och en åka iväg och göra nått annat när jag går här och väntar på dom.
Om dom skall ha kaninen så funderar jag nog på att neka dem, känns inte så bra det här.
Hälsningar Amanda och kaninerna
Nej så ska man ju inte göra. Skitdåligt av dem, verkligen!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har varit med om i princip det samma..
Det är otroligt dålig stil av "köparen".
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
1# Blir så j*vla förbannad bara, här står man liskom förberedd och så kommer de aldrig. Nej, till dom säljer jag nog inte.
Kan ju ha varit en viktig sak. Men då skulle dem nog sagt det.
Ja hade inte heller sålt till dem, på rent vres!
vill man verkligen ha ett djur ser man ju fram emot att hälsa på det och inte bara skita i det.. får man förhinder meddelar man ju det direkt och bestämmer en ny tid.
skulle jag göra iallafall!
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
#4 Men nu var det så att jag ringde tillbaka och han som svara sa att de åkt iväg någonannanstans och att det inte blir nått idag.
Jag hade inte sålt till dem! Extremt dålig stil, dem visar inget engangemang nu så varför ska dem gör det sen när de har kaninen?
Dom ringde mig precis igen och sa att det inte går idag heller men att dom vill ha den, men då sa jag att jag tänker behålla kaninungen istället.
Nej, fy vad sur jag blir, nu ringer dom tillbaka för att säga att det ännu inte går fast dom vill ha den, nej, till dom säljer jag verkligen INTE!
Gött att de ringde ändå, så att du faktiskt kunde neka dem ;)