Klädstil?
Lite udda fråga kanske, men men.. Roligt att veta!
Vad har du för klädstil? Om du inte har det, ungefär i vilka kläder brukar du ha, någon speciell färg eller så?
Själv brukar jag ha varierande kläder. Jag har ingen stil liksom, men svrta kläder är bäst. <3
Hm.. För det mesta har jag svarta kläder (eller mörka kläder iaf). Har typ 7 par tröjor som är svarta (det är typ bara dom jag använder) och sen lite andra kläder med typ döskallar x) *döskalleberoende*
Har nyligen färgat håret svart igen och blev inte så nöjd denna gång, men det passar nästan enbart till svarta kläder ^^
Sen har jag min högt älskade och vackra döskallescarf.. xD

Jag har ingen spec. stil. Utan typ ja, jeans :)

En blandning mellan mode och min egen stil kan man säga. Gillar stora bylsiga tröjor till stuprörsjeans eller leggins, och att ha sjalar/band i håret. Min favoritförg på kläder är nog blå, jag har nästan alltid något blått på mig, älskar marinblåa koftor och detaljer.
På bilden kanske det inte syns så bra, men jag har min favorit T-shirt/klänning till leggins.

Det var roligt att veta vad andra går klädda i.. Tycker inte ni det?

#5: Gud vad lik du är min kusin Emma ibland :P Fast hon är 18 nu, men ni är riktigt lika, speciellt på bilden i mitten längst upp och bilden åt höger längst upp.. ^^
Väldigt blandad. Försöker bli lite mer kvinnlig och använda kjol och sådär, men blir oftast jeans och något linne.
Förut hade jag bara svarta kläder, sen övergick jag till enbart svat + vitt, men nu har jag alla möjliga färger ^^ Gillar när det är lite färg.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag har inte någon speciell stil, men klär mig efter modet ibland, gillar också svarta kläder, jeans och mkt detaljer. :)

Olika. Gillar dock mörka färger mest.

Jag har inte heller ngn speciell stil ^^ Kan väl säga att den är blandad - mode o min egen stil (:
gillar att ha klänning/tunikor med leggins, och kjol elr jeans med ngn söt topp (: ^^

# 11, oj, vad dålig bilden vart när jag la upp den här, sådär ser den inte ut när man tittar på den på datorn!!

Brukar bara ta på nått .. Har inte ens snygga kläder x) Men för det mesta har jag jeans xD

Jag använder oftast jeans och linnen och luvtröja^^ nu på sommaren blir det linnen, kjol, klänningar och shorts:)
Kramar/Carro
Jag har typ aldrig t-shirt,men jeans blir det lite då & då…nu på sommaren har jag korta (över knäna) svarta jeans,och ett blå linne eller något annat,typ aldrig t -shirt,bara när det är helg elr när jag r hemma,och så sover jag i t-shirt oxå,fast alla mina t-shirts är för stora för jag hatar när dom är perfekta,dom måste bli föör stora XD ska se om jag hittar nån bild på min klädstil…

Jag går aldrig i klänning, men kjol blir det ibland. Usch, vad jag hatar det. >_<'

Mjukisbyxor <33
Shorts m. leggins under <33
Tunika <33

Okej, här är jag i 4 olika favoriter..
1) Den där jag pussar Svante är min Lenore tröja. Underbar lite död flicka med texten "Hug me or I shall will destroy you!"
2)En svart/rödrandig Emily Strangetröja med svart munkjacka & en svart kjol med broderidetaljer
3) Samma kjol som på den förra men en gul tetig tröja
4) Tyvärr liggande..Men en ljusgul tröja med en drake som lirar elgitarr. Underbar!
Dessa 4 bilder representerar mig ganska så bra tror jag =)
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
#18: Ja, jag tror man får en ganska bra bild av dig faktiskt ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Det får man väl..

Om det är kallt så är det svarta mjukisbyxor & ett linne eller en stor t-shirt till.
Annars så tunika, kjol eller shorts. Till tunika och kjol har jag alltid tights eller leggings under, mina ben är lika bleka som de är fula. Det vill säga mycket.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag har ganska blandad stil från dag till dag. Är med på sidan http://www.modette.se där man kan dokumentera sin egen stil och kolla in andras. Min sida: http://www.modette.se/Highlandertess
/stildagbok
Mode - och min egen stil ;)

Matilda_91: Älskar ditt hår, jättefint!

#24: Vad gullig du är Kajsa!!! Nu blev jag glad :)

#25 Inget att tacka för :)
ööö,stil…vad är det??? Varma kläder när det är kallt…och tvärtom….mina gaddningar säger allt!!!

Då är din stil väl ''varma kläder'' och tvärom? :P