Vi är onda.
Gick in på gerbiler.ifokus i vanlig ordning och hittar en väldigt intressant rubrik, "Gerbilfolk är onda?!". Då var den en hemsida som hade "räknat ut" om en viss sida var ond eller god. Självklart måste jag ju testa kanin.ifokus och se där, 58% onda och bara 42% goda.
Skärpning tjejer 

.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Haha! Vilken sida hittade du det på?!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Englas blogg fick typ 80% evil tror jag. XD
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
haha! XD måste testa min sida ;P

Min är mer ond än god..Matilda, vad har du gjort.. grrr.. Haha, jag skojade bara :P
Haha :P
- Mvh Emma
Hahaha xD testade playahead, och det va 94% ondska ;) Haha

Jag testade min hemsida, 50% good och 50% evil! Men har ju inte haft sidan så länge ännu så det kan vara därför:)
haah kuligt^^
det har förut funnits ett test på den sidan om man själv är ond eller god.. är det ngn som hittar det eller finns det inte kvar kanske?

min var 58%evil
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Hahaa :D
haha kul! :P
Hmm? Hur ska man kunna avgöra det? det där måste ju vara något sådant där test som bara slumpar fram..
#16: Ja, det är klart :) Eller inte slumpar då samma sida får samma resultat hela tiden, men det är ju inte på "riktigt" ^^
#17 Hmm, det var ju iaf annorluna. När jag har varit på samma test och skrivit samma sak hela tiden har jag fått olika svar.
lunarstorm var en ond sida^^
Kan ju tala om för alla ni intresserade att stallet.se är 95% OND och enbart 5% GOD :)
jo, men DET visste vi…

Dom på Stallet.se, dom är onda, dom snor bilder..