Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1396 ggr
[Jawa´s]
7

Stockholmsträff

Hade det inte varit skoj med en stockholmsträff? Med eller utan kanin, valfritt. Snacka kanin, umgås, kanske grilla, ha nån tipsrunda osv?

Inte för att jag vet vart den skulle kunna hållas eller så, men det går väl alltid att komma på efterhand.

Vad säger ni? =)

(om det redan finns en sån här tråd så säg till, men jag har bara hittat en skåneträff-tråd, vet inte heller om jag lägger tråden i rätt grupp eller om det är ot)

minaninar
0

Låter kul!:D

Jag kommer gärna.Skrattande Grilla låter underbart, något fint grönområde/bad där man får grilla? Jag bor i lägenhet, man får inte grilla i den. Iofs finns det grill på gården, så man kan vara där.

[Willuer]
0

Låter najs!

Skulle vilja komma :)

[Jawa´s]
0

Ja visst hade det varit skojsigt!

Men visst är vi fler än 3 stockholmare här inne! Kom fram nu, hohoGlad

Botorp
0

Vi vill gärna vara med! Bor väster om stan : )

ninor
1

Jag är också intresserad! :-) Bor visserligen i Eskilstuna nu men är ursprungligen från Stockholm och åker till Sthlm i princip varannan helg då jag har släkt och vänner här. Finns många grönområden och sjöar i närheten av där jag växte upp med grillplatser etc också. :-)

Ztrawberries
0

Jag skulle ev. vara intresserad, har ett kanska fullspäckat schema men detta hade varit kul! :)

MVH Linda Meijer
Ztrawberries Kaningård
~Ztrawberries.weebly.com~

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

ninuuus
0

Jag vill vara med :) bor i innerstan, hagaparken kanske vore nåt?

[Jawa´s]
0

#7 funderade också på hagaparken, eller någon annan park som ligger "mitt i" om man säger så, så att det blir ungefär lika långt från norr och söder att åka

Jetaime
0

Jag hade velat! Fast det kan nog bli lite svårt att få ihop om det är nu inom det närmsta då jag jobbar en del osv.. meeeen..ja.

[Jawa´s]
0

#9 jag jobbar också en del ;P men får försöka hitta en lucka, så dumt om man får veta dan innan att man ska jobba dan efter osv.
Men spikar jag nåt till en träff här så får jag göra mitt bästa för att tacka nej om jobbet skulle behöva mig ;)

[Jawa´s]
0

asså tacka nej till jobbet. Gud vad jag skriver luddigt idag, skyller på min feber! x)

Men hur ser det ut för alla, skola och jobb börjar väl snart för er som har semester/lov? En helgdag är väl bäst att ta det på i vilket fall som helst så att så många som möjligt kan komma?
Men sen lär det ju tyvärr bli så att inte alla kan komma på samma dag, men vi får väl försöka ta fram några datum, rösta och ta den där flest kan?

Jetaime
0

#10 Jag har redan schema fram tom sista december x). Men om det passar sig kan jag säkert "mellanlanda" under dagen i Sthlm påväg till eller från Sundsvall :)

[Jawa´s]
1

#12 tycker jag du ska göra^^ behöver du övernatta är du alltid välkommen till oss in da hood ;)

oliiver
0

Jag skulle vilja vara med :) bor väldigt nära Solna/ hagaparken.

/Kram Betul ♡

minaninar
0

#14 Ja det är väl Stockholm med förorter och omnejd - och alla kiffare som kommer vara i Stockholm just då!Skrattande

Beatrice_Love_Kaniner
0

åh vill också komma i så fall! Men tycker väl ändå att kaninern ska vara med… Kanske kan man göra någon aktivitet med dem där? :)

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

oliiver
0

#15 hoppas det blir av. Ser fram emot det :)

/Kram Betul ♡

viggebys
0

Har själv planerat en dag med hoppning(med prisutdelning), grillning osv - fast i sörmland. Så kan du inte hålla i den kan vi ju ha det här i Mariefred ? :)

Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/

Botorp
0

Vi kan först i början av september… Hagaparken är ju jättebra!

Beatrice_Love_Kaniner
0

låter toppen!

kan vi inte ha något typ: ""Kaninernas dag"" :D:D :

Utställning (på skoj) och priser (olika raser och färger, stamtavla inget krav)

hoppning/agiity (på skoj) och priser

och så annat som typ tipsromenad och grillning osv.

viggebys
0

#20 "Kaninens dag" är evenemanget jag lagt ut härpå KIF som jag ska hålla ^^

[Jawa´s]
1

#16 jo självklart ska alla som vill ta med sig kaniner =) jag kommer själv ta med mig en, kanske min "gamling" Phoenix =)
Tänkte mest att OM man nu inte vill ha med sin kanin pga. smittorisk eller liknande så kan man ju komma ändå, om inte annat kanske man kan få låna en kanin och pyssla med då, jag har själv en kanin som är PERFEKT som "barnkanin" osv och hoppar om man ber honom, sitter still om man ber honom osv. så skulle någon komma utan kanin eller ha en kompis som vill med och bara träffa lite kaniner så hade jag absolut kunnat ta med honom om någon bara vill "känna och klämma" och se hur det är att gå med kanin i koppel eller hoppa om någon tar med ett hinder =)
Tycker absolut att man kan ta med någon närstående som bara vill "prova på" och få in en fot i kaninvärlden, tycker det är viktigt att välkomna alla och sprida vår hobby =)

Man kan säkert hitta på massa aktiviteter och mindre lagtävlingar, t.ex. morotsätning då man kan ha en liten skiva morot och det lag vars kaniner som äter upp den först vinner osv. Även såna småsaker kan faktiskt vara riktigt skoj =)

Sen kan man alltid ha en frågesport om alla skriver var sin fråga + hemligt svar, även där kan man tävla i lag då det alltid blir roligare än om alla tävlar mot alla =)
Blir väl inga direkt priser, men bara grejen är ju kul, tycker jag iaf =) Har man en sån frågesport har man roligt samtidigt som man samlar på sig kunskaper, för även om jag som har haft kaniner i 10år kan långt ifrån allt och lär mig nya saker varje dag =)

viggebys
0

så det är inte intressant att vi är här ute på landet? :)
Om det blir morotsätartävling vet jag EXAKT vem jag borde ta med, tyvärr har hon kull just nu :P

[Jawa´s]
0

#23 just för Mig blir det lite för långt att åka då jag bor norr om stockholm =) Men det är ju jättebra att det arrangeras olika såna här träffar! =)

viggebys
0

#24 Ajdå :) Ja precis :)

minaninar
0

#23 För mig som inte har bil el körkort så är det lite svårt med Mariefred. Visserligen bor min pappa i SÖrmland, men ändå. Annars hade jag gärna åk till Mariefred. Vet inte men tror det är lite dyrt att åka tåg. Vet ej om det går buss fr. Stockholm.

PS, var du på kaninhoppningen i Malmköping? Jag var där o kollade. Tvingade min pappa att åka dit.Oskyldig

Beatrice_Love_Kaniner
0

vart ska det vara? Har inte heller körkort så det får inte vara för långt… Bor på värmdö, ca en halvtimme från innerstan.

[Jawa´s]
0

Jag har dålig koll på stadens parker då jag är skåning i grunden och har mest hållt mig i förorterna här i stockholm ;) Så platsen är det nog lämpligast om ni andra kommer på och bestämmer =) Men en park nära innerstan tycker jag låter omtimalt, hagaparken ligger väl åt….solna hållet eller? Det där vet ni bättre än mig ;)

ninor
0

#28 ja Hagaparken ligger i solna. Gångavstånd från solna station (dit tar det ca 5-6 minuter med tåg från stockholm central). Det är ju en ganska stor park, så plats finns det alltid även om det är mycket barnfamiljer osv där. :-)

Kiyona
0

Låter ju kanonskoj! Synd att man inte bor i närheten av stockholm xD Men får väl försöka få ihop en halland/västragötaland träff istället då Tungan ute haha.

Finfin idé dock!

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

viggebys
0

tåg hit går väl på kanske 100-150? :)

ninor
0

#31 Dock är det, så vitt jag vet, endast du som bor i Mariefred? Vilket i så fall skulle betyda att alla förutom du skulle behöva åka tåg, bil, buss eller liknande dit. Då är det ju betydligt enklare om majoriteten slipper det och du istället kommer till Stockholm? Menar verkligen inte att vara dum eller nåt sånt, men logiskt sett måste det ju vara den enklaste lösningen? :-)

ninuuus
0

Är det nån som vågar sig på och ge ett "kanske" datum?

Katten_
0

Jag bor en halvtimme från stockholm, :)

Så jag skulle kunna få skjuts då :)

Men man måste inte ta med kanin då eller? För min tjej är lite liten o blir lite rädd av bilen, och killen, hm ja kanske :)

/Christel & kaninerna! Glad

minaninar
0

#33 Jag frågade lite om priset mm. för ifall det skulle bli något i Mariefred, så kanske jag skulle vara intresserad av det med? Var mest så.Skrattande

Tack för infon Viggebys, om ni planerar nåt i Sörmland, så kan jag ev. vara intresserad.Oskyldig

Men självklart ska vi ses i Stockholm också. Hagaparken är ju ett bra alternativ. Annars finns säkert någonstans i Nacka reservatet, men det är ju lite off för de flesta.

Ulriksdal tycker jag är fint. Där finns ett jättemysigt kafé som heter Svalkan.

Fast det där med grill lät ju så najs.. då skulle man allra helst ha ett ställe där det finns en allmän grill… Obestämd kanske går att slå på nätet..

viggebys
0

#32 är absolut inte den enda kanin människan här omkring :)

[Jawa´s]
1

Jag ska googla lite senare idag, det kan väl ni andra också göra så vi ser vad vi har för parker att välja mellan =) Det viktigaste kriteriet tycker jag är buss- och tågförbindelser till stället då jag antar att majoriteten åker kommunalt?

Drar iväg till stadsbibblan nu och lånar böcker och städar därefter till mina kaniner, så jag återkommer ikväll! =)

Hade även varit bra om alla skriver någon dag de kan, jag kan t.ex. tidigast helgen nästa vecka (18-19e) helgerna efter det går också bra om vi spikar något snart. För mig är det bra om man bestämmer någon vecka i förväg då jag måste veta om jag ska tacka ja eller nej sen till jobbet om dom frågar om jag kan jobba just den dan.

[Juliaammouri]
0

viggebys har ju fixat lokal och allt redan..

Men visst kan man ha i hagaparken också :).

[Jawa´s]
0

#38 men det är ingen som har sagt att detta ersätter viggebys träff?
Det kommer inte ens va på samma datum så jag förstår inte grejen? =P Jag tänker inte betala 300 spänn för att åka på en kaninträff så Jag Personligen hjälper hellre till att ordna en träff dit man kan åka med SL-kortet. Men det betyder ju inte att ingen kommer komma på den i mariefred? Många lär säkert åka på båda.

När jag bodde i skåne hade vi ofta kif-träffar, något jag hoppas att vi kan ha här i stockholm också för det hjälper ganska mycket när man diskuterar saker om man har träffat folk i verkliga livet och det blir så mycket roligare =)

Så låt oss hålla oss till Stockholmsträffen i denna tråd =)

oliiver
0

#39 håller helt klart med. Jag skulle personligen inte heller betala 300 :- för att åka på kaninträff.

/Kram Betul ♡

ninor
1

Ytterligare ett förslag på vart man kan träffas är vid Edsbergs slott om någon vet vart det ligger. Stor härlig park i närheten av Sollentuna station (går även bussar därifrån). Till Sollentuna station tar det väl ca 15 minuter från Sthlm C med tåg. :-)

[Jawa´s]
1

Jag kikade in på kommunens hemsida på fasta grillplatser, tänker att det kan vara smart att välja nån av de parkerna om ifall att det skulle vara eldningsförbud plötsligt eller så. Men man kan ju alltid ta med sig engångsgrill ändå om grillen skulle va upptagen eller så, men tänker att det kan va bra att röra sig i närheten av fasta grillar =)

Här är länken

http://www.stockholm.se/-/Karta/?lager=160739#lager=160739¢erposition=6580368%2C1627755&zoom=25

Jag föreslår….Tanto? Ligger mitt i och har hört att där är mysigt, dock aldrig varit där själv, jag har inte varit i någon park förutom drottningholm på hundöarna x)

Hur ser det ut med datum för alla? Är det något ni absolut inte kan? Själv kan jag som det ser ut nu inte denna helgen och inte 25e-26e augusti pga jobb.
Hade ju varit kul om vi hann med det innan värmen försvinner =)

minaninar
0

Jag bor precis vid tanto så vore praktiskt, men jag vill bara påpeka att på flera håll i tanto är det värsta nedskräpningen. Alla älskar söder, och alla älskar att picknicka i söders parker och många tar inte upp kapsyler, fimpar, glassplitter och annat härligt. Så visst problem om man vill ha sina små fina vänner med. Det finns lite högre upp i tanto visserligen bättre områden som mer är lekplatser för lokala boende, jag vet något ställe som är helt okej. Där skulle jag vilja påstå att det är nästan skräpfritt (eller i alla fall mkt mindre). Men det är nog långt från grillen. Fördelen med haga är ju att mitt intryck är att det är mindre nedsmutsat. Men visst jag kan kan ut o räka igen vid tanto, samt kolla om min plats som ligger off från en av tvärgatorna till ringvägen precis ovanför tanto uppe vid koloniområdet verkligen var så ren som jag mindes.

Haft med min kanin i tanto men kände att det var allt för mkt glas o sådant..

Men bra tanke annars så klart då det är väldigt fint där (ifall folk inte skräpade ner så).

minaninar
0

Den park du talar om hundöarna? Låter ju trevligt, är det svårt att komma dit kommunalt? Eller bara buss från Brommaplan?

[Jawa´s]
0

#44 tror inte det är nån bra idé. drottningholmsparken är det, hundöarna är den del där hundar får vara lösa, men även utanför grinden i resten av parken är det mycket hundar som både är kopplade och lösa tyvärr och dit vill iaf jag itne ta mina kaniner x) inte för att de inte är hundvana, men det känns som för stor risk för olyckor

[Jawa´s]
0

Men…..ska vi kanske satsa på hagaparken då? Verkar ju va den bästa lösningen? =)

minaninar
0

Usch då, fattade inte att det var hundhägnet.. Trodde några öar hette så hehe..Skäms Nä dit vill nog ingen ta sina små ninisar.

Jo Hagaparken kan nog vara bra, kanske man borde kolla lite dock var det är "renast", jag har inte direkt hängt i Hagaparken denna sommar och har inte heller koll på nedskräpningen.

Om det inte är så att ni tycker jag är för ängslig. Men allvarligt, jag kände att det var ohälsosamt för en liten kanin.

Men som sagt, det finns ställen i Tanto som är rena, värst är Drakensbergsparken vid vattnet. Men uppe vid kolonistugorna finns fina och rena ställen.

ninor
0

Jag tycker åtminstone haga låter som en bra idé. Vet dock inte om det finns fasta grillar där? Men det finns ju bord att äta vid om man tar med sig mat. Annars funkar ju engångsgrillar också! Har vi tur (?) är kronprinsessan just då ute och promenerar med lillsessan. Hur kul vore det inte att få sälja en kanin till dem? ;-) Helt OT, men var bara en tanke jag fick…

[Jawa´s]
0

#47 hehe nääeee jag hade fått panik om en hund hade sprungit lös emot oss och kaninerna x)

Ang. nedskräpning och så så är inte jag personligen alltför orolig =) Mina kaniner är vana att vara både på det ena och andra stället vad gäller hopptävlingar och det finns alltid lite skräp vart man än kommer, men mina har iaf aldrig visat något intresse för annat än det som är ätbart från naturen =) Har man koll så borde inget hända. Fimpar och sånt skrämmer mig inte, men däremot glassplitter och sånt är ju aningen mer riskfyllt. Men på gräs brukar det ju som tur är inte vara massa glas eller vassa föremål =)

[Jawa´s]
0

Så, vart ska vi ha träffen? =)

För mig spelar det ingen större roll, så bestäm ni andra!

oliiver
0

När ska träffen vara ?? Helst innan 20 augusti.

/Kram Betul ♡

[Bambis]
0

Är från Uppsala så kan gärna komma. Men hur gamla är alla? Är bara 14år och vill inte komma dit och så är alla 20 :)

torpetskaniner
0

Jag och min flickvän bor också i Stockholm och kanske vill komma :)

Mvh Linnéa
www.torpetskaniner.weebly.com

Beatrice_Love_Kaniner
0

#52, hehe jag är också 14

Jetaime
0

#52 Det brukar vara blandade åldrar på kaninträffarna :)

[Jawa´s]
0

Nu drar ju snart skolorna igång, så ska vi bestämma ett datum medan vi fortfarande klurar på platsen?

Jag är hittills ledig fredag denna veckan, samt alla Vardagar nästa vecka (om vi spikar något nu närmaste dagarna)

Så vad säger ni?

Hur många är det som jobbar eller går i skolan nästa vecka?

Katten_
0

jag :(

[Jawa´s]
0

Mitt förslag, om många nu jobbar eller går i skolan, är i så fall lördag 1 september.

Själv kan jag varken denna helgen då jag ska till göteborg, och helgen efter jobbar jag både lördag och söndag. Däremot är jag ledig alla vardagar fram tills dess, men det antar jag att ingen annan är ;)

Så ska vi köra den 1a sep då?

[Jawa´s]
0

#52 jag är 20, men bits inte ;) Tycker det är superkul med blandade åldrar! Det visar bara vilken bred hobby det är vi håller på med =)
Jag kan ha lika roligt med en 10åring som med en 50åring x)

ninor
0

Jag är ledig fram tills på söndag, efter det har jag inget schema på jobbet ännu. Min skola börjar dock 3 september, och nästa helg åker jag troligtvis utomlands en vecka. Men det är ju bara att bestämma något så får de som kan dyka upp. Alla kommer ju inte att kunna. :)

Beatrice_Love_Kaniner
0

skolan för mig och de flästa andra börjar 20 augusti…

minaninar
0

Jag är 42 men bits inte heller. Jag har dock varit 14 en gång och har väl inte glömt direkt.Tungan ute

jag har klurat mer på plats. Eftersom jag bor i närheten av Tanto och jag även kollat min lilla kaninvänliga park så skulle jag föreslå den. För jag kikade: inget glassplitter i gräset, inga kapsyler, inga fimpar, väldigt lite folk, såg endast en liten pudel som solade med sin matte, och väldigt vackert och lugnt och inte så himla stort. Jag tycker det är idealiskt för en liten kanin eftersom det ändå är buskar och träd omkring denna plätt och ger en lite ombonad känsla och det är inte promenadstråk för alla som rastar hundar..

Det är en liten park (som ligger mellan ringvägen och koloniområdet, precis bakom eriksdalshallen - alltså badmintonhallen, inte simhallen), passande nog kan man gå timotejgatan, gräsgatan eller vickergatan dit.. Det kallar jag passande.. The timothy way is the right way lixom.Cool

Parken är fräsch, den är liten, den är lite gömd från det allmänna ögat så tror det mest är de som bor på de där smågatorna som går dit. Finns en lekplats bredvid. Det finns vad jag tror är tillräckligt plan mark och långt för den som kan och vill ta med hinder (vilket jag skulle tycka va skoj som aldrig provat) osv. Ett litet hinder kanske någon orkar ta med?Oskyldig

Det finns dock ingen grill. Men jag har funderat, jag har svårt att se mig själv stå o grilla med min kanin.. För han är för flipprig och mkt att hålla reda på. Jag tyckte iofs att grill lät supermysigt men ser mig då inte ha kanin med? Så det beror på. Kanske man kan ta annan matsäck och koncentrera sig på kaninerna? Vet inte, beror på er andra, som säkert har lyckats bättre med er uppfostran. Hehe.

http://maps.google.se/maps?hl=sv&tab=ll (edit: ny kartbild, ligger på andra sidan om vickergatan från det röda märket.. men man ser när man kommer)

Parken ligger precis bakom eriksdalshallen och den lilla grusfotbollsplanen, så om du kommer antingen timotejgatan, eller vickergatan.. Det ser ut som parken går ner till vattnet. Men först är min lilla favoritpark, sedan är det kolonistugor och så börjar det också slutta neråt ganska kvickt.Skrattande

Om dag.. tja.. egentligen har jag för mig att jag ska ut på landet på surströmmingskalas då 1a september. Men om det passar andra så är det ok.

Jag är ledig de flesta vardagar efter 15? Men som sagt, vet inte hur det är med er andra.

Men om det passar de flesta med 1a september så kör då ändå?

Jag rekommenderar parken.

Beatrice_Love_Kaniner
0

#62 jag tycker det låter somen toppen ide!

Beatrice_Love_Kaniner
0

#62 men måste ha en macbook för att kunna se, annars måste jag söka, vad ska jag söka på?

minaninar
0

Eriksdalshallen och vickergatan 20 typ så hittar du..

Det finns en liten park där.. vet inte om den har något namn men precis på andra sidan vickergatan nedanför husen vid gräsgatan, timotejgatanosv..

Jättefint o mysigt för kaninerna o människorna tror jag. Men ingen grill. Dessutom så "ombonat" eller "privat" (utan att va privat), så skulle det komma nån enstaka hund tror jag lätt man kan gå fram å snällt be dem att inte komma närmare..Oskyldig

Men som sagt, allt beror ju på vädret..

Beatrice_Love_Kaniner
0

det här är det jag får upp: http://maps.google.se/maps?hl=sv&tab=ll

[MiniPim]
1

Dissa göteborg då..Tyst xD

minaninar
0

Nu då¨: http://maps.google.se/maps?sugexp=chrome,mod%3D5&q=vickergatan+20+stockholm&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x465f77f25da66cf3:0x1300fef317339a00,Vickergatan+20&gl=se&sa=X&ei=JoorUMrHG9K0hAfNooDABQ&ved=0CAkQ8gEwAA

#67 ?

EDIT: om man klickar på bilden till vänster kan man tom se i marknivån om man snurrar lite där så ser man typ in i parken.. fast det står nån björk ivägen så man ser ej riktigt.. men fint är det kan jag säga.

oliiver
0

Hagaparken som ligger i Solna passar troligen bra för de flesta. Trodde faktiskt att vi var överens om det och lämnade det just nu och går liksom vidare med planeringen t.ex när detta ska ske, datum, tid och vad vi ska göra osv.

/Kram Betul ♡

Beatrice_Love_Kaniner
0

#68 ser underbart ut och jag skulle kunna komma! Bara jag vet när… :P Och jag tror att jag kan se det där pudeln du snackade om!:D

Katten_
0

Skulle vara kul!

Vad ska vi göra där då?

Beatrice_Love_Kaniner
0

#71 typ alla får gosa med allas kaniner (mums) :***

kanske anordna tävlingar på våra egna vis som utställning och hoppning?

Katten_
0

Haha, mysigt :3

Kanske tar med killen då, om tjejen blir stressad av bil :)

[Jawa´s]
0

#72 hoppning blir nog svårt ;) vem tar med sig hinder? Jag kan kaaaaanske ta med mig ett, men mer orkar jag inte släpa på.

helgen 1a-2a sep. borde väl passa för många? Någon av dagarna

Beatrice_Love_Kaniner
0

#47 dagarna passar nog för mig! Om jag inte bokar upp mig på ngt

[Jawa´s]
0

Ska vi "rösta" lite då? =)

Datum, 1a september eller 2a september?

Plats, Hagaparken eller Tanto?

Svara så snabbt som möjligt så vi kan skapa en ny tråd med fasta punkter så att alla blir kloka på det =)

minaninar
0

jag avstår från å "rösta" då jag ej vet om jag kan de dagarna.. men kan jag så försöker jag haka på där ni är..Skrattande annars får jag kanske se lite fina bilder sen??Skrattande

ninor
0

Då jag förmodligen inte kan någon av de dagarna så väljer jag att inte rösta på det. Däremot föredrar jag hagaparken framför tanto, betydligt närmare för min del. Oskyldig

[Jawa´s]
0

#77 #78 Hur ser det ut helgen efter för er del? 8-9 september. Ska vi ta med den helgen i röstningen också?

minaninar
0

#79 Återkommer om det imorgon om det går bra?

oliiver
0

kan inte 1 och 2 september. men jag skulle föredra hagaparken om jag skulle kunna komma.

/Kram Betul ♡

[Jawa´s]
0

Helgen 8-9 finns också med på röstningen, så kanske vi har större chans att vara så många som möjligt

Har iaf skrivit upp 2 röstningar på hagaparken nu =)

ninor
0

# 79 då har min skola börjat och jag har inte schema för varken jobbet eller skolan den helgen ännu. Men hellre den helgen för min del, då har jag iaf en möjlighet att komma. :-)

[Jawa´s]
0

Antar att det inte blir någon träff? Eftersom ingen röstar =P

minaninar
0

jag röstar för helgen 8-9 september..

jag röstar för den parken i tanto (bakom eriksdalshallen) (mest för om jag ska ta kaninen kommunalt då jag ej har bil så blir tanto bättre. TIll haga skulle jag kunna ta på cykel, men då får jag se hur det känns.. annars kan jag själv komma till båda, spelar inte så stor roll då..

Om flest vill vara i Haga så tar vi det.. verkar vara flera som kommer lite från det hållet.

Beatrice_Love_Kaniner
0

jag röstar för helgen 8.9sep och parken tanto :)

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.