Hjälp!
Pelle har börjat älska att vara ute i mitt rum nu, men nu kom ett nytt problem, han hoppas upp i min säng och kissar vilket han inte gjorde i början, och jag tkr det är mysigt att ha honom i sängen så vill helst inte att han inte ska vara där alls, men jag vill att han slutar kissa i den såklart, något tips? om hur man kan göra??
hur gammal är han??Kanske i tonåren?

min kanin bröt sej ut ur hans bur en gång när jag intre var hemma, och när jag kom hem så låg han i min säng och sov hihi. och så hade han kissat där. han har gjort det 3 gånger. Men nu har jag flyttat på jag har en loft säng nu. + att han bor ute.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

# 2 Naaaw, va sött!! Snygg bild!! ;D
#2 Snygg bild xD
- Mvh Emma
gud vad fin bild!
Min kanin har också alltid kissat i sängen, min systers med. Vet inte varför dom gör så, verkar vara ganska vanligt.. Vi lyckades inte lösa problemet i alla fall.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Fin bild Anna :P
Det gör Filippa också. Men hon bajsar aldrig! Det gör hon bara på mattorna ;P
super bild Anna!
War, war never changes.
Charlie kissar aldrig inne :/ det är lite konstigt men han bajsar inne. Förut hade vi han inne, men han kissar ju inte ens i sin bur inne så då fick vi ta på han selen och "rasta" han(på morgonen alltså, och på kvällen) men om han är kissnödig i buren och tar upp han och har han i knät i typ 3 minuter så kissar han på en 
War, war never changes.