Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 412 ggr
[Quellii]
0

Otålig xD

Jaa, visst blir man jätte otålig när man väntar på något ;)
Nu väntar jag på en ulltott :D Fablernas Pyret! Och som de flesta läst så är det ett par här på Kif som har släktingar till min lilla tös :D Känns som lite kul ;) Haha ^^

På Måndag den 25/6, alltså om 9 dagar så kommer hon :)
Längta Längta Längta Längta Längta Längta Längta Längta xD

Då blir det tre kaninskruttar här hemma! Mozart, Totte och Tösen :)

Om det är någon annan som vill skriva av sig här så är det helt okej, jag förstår om ni är otåliga ;D

Mysofi
0

Förstår att du längtar, trodde jag skulle dö innan jag fick hem Melvin!!! vad ska hon heta??

Keligast
0

har du 3kaniner? :O

KvirrZ
0

Förstår att du längtar, jösses vad jag gick och längtade de 5 veckorna innan Isaac kom hem xD

- Mvh Emma

Tina-A
0

Det är aldrig lätt att gå runt och vänta :) Men ni vet vad man säger, den som väntat på något gott …

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Sosso
0

ååh va kul ! :) Glömmer aldrig hur det var för mig då jag väntade och inte ens visste om jag skulle köpa Lisa ! Det var på min födelsedag då. :)

[Quellii]
0

#2 - Nej, men det är då 3 kaniner i familjen :) En av dom är min lillebrors ;)

Det är verkligen som att tiden sniglar sig fram xD Namn har jag inte kommit på ännu, men det kanske får bli Pyret som hon redan heter, men jag vet inte ;)

Mysofi
0

Jag tycker du ska satsta på Pyret, det tycker jag är otroligt sött faktiskt!! Hade Melvin varit en tjej så hade han nog fått heta Pyret!!

[Quellii]
0

#7 Hihi ^^ Jaa kanske :) Jag kommer nog se om hon är en "Pyret" eller nått annat när jag hämtar henne :)

Tina-A
0

#8: Jag gillar också pyret! och du vet väl att vi på iFokus alltid har rätt? ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mysofi
0

Hade faktiskt en tanke på att döpa Melvin till Pyret och min nästa kanin till Polarn, Polarn och Pyret!! (Min favvo-affär när jag var mindre!)

[Quellii]
0

#9 Haha xD Jaa kanske ni har någorlunda rätt då? (A) xD

KajsaM
0

Jag länktar också tills miiiiin fablernas QullaGulla kommer :D Tror jag döööör :P

[Quellii]
0

Jaa jag förstår det xD Hon var också jättesöt :D

twinnie
0

Mohahahaaaaa, jag hämtar min skrutt på måndag :D xD

KajsaM
0

Matilda, *grr* vilken fuskis ;) Är våra 3 kaniner släkt?

SagaoAlfred
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Å jag längtar tills på onsdag får jag får hem min lilla bebis :D

Å som ni säger, det verkar som att tiden sniiiglar sig fram ;)

[Quellii]
0

#15 På ett eller annat sätt är dom kopplade till varandra ;D

twinnie
0

#15 Våra är typ lite släkt. De har iallafall samma morfar ;) Robin Hood. Och Pyret's pappa är också Robin Hood (mamma är Japsan, som för i övrigt ska flytta till min lilla tös uppfödare!), så jaa, lite släkt är de allt :D

KajsaM
0

#18 Roligt :D Ska titta mer när jag får härstamningsbeviset :) Hur vet du allt sånt? :d

[Quellii]
0

Åh det måste jag också se ;D Hihi ^^ Vad kuligt med kaninsläktingar åt Pyret här på Kif ;)

KajsaM
0

Ja, värsta roligt ^^,

twinnie
0

#19 På Första sidan på Fablernas hemsida står det vilka som är föräldrar till de olika kullarna :) Och jag antar att Pyret är från P-kullen & QullaGulla från Q-kullen ;)

KajsaM
0

#22Hehe smart du är :D

twinnie
0

Sen har jag pratat mycket med Monica (min tös uppfödare) både på mail och telefon, och hon har tydligen bra kontakt med Annlou på Falbernas! :)

KajsaM
0

Jajamänsan,det har hon nämt för mig också :)

twinnie
0

Fast jag ahr ju varit otålig i snart 4 veckor xD Och jag skulle ju egentligen hämta henne på Söndag, men Monica tyckte det var bättre att jag kom på Måndag. Dessutom ska man ju låta kaninen göra sig hemmastadd undefär 1 dygn men jag kommer ju bara vilja ta upp och gosa sönder henne xD

KajsaM
0

Hehe, har ni börjat fixa nått för dom små? ja, kommer också vilja gosa sönder min xD

twinnie
0

#27 Haha, jag har haft buren klar hur länge som helst. Har fyllt med spån, satt in en hylla och fullt matskålen med lite Lotte Morot och Äpple ;) Idag ska jag köpa en toalett till henne :D

[Quellii]
0

Jag har beställt en sele åt Pyret, sen så har jag börjat göra i ordning buren, idag ska jag hämta virke hos mormor och morfar till dörren ;)

twinnie
0

Justja, en blommig sele från rabb-it har jag beställt också ;D

KvirrZ
0

#28 Haha, sådär gjorde jag med :D

- Mvh Emma

twinnie
0

Tänkte bara säga att jag tycker ni har gjort helt rätt i att köpa just denna ras :) Verkligen världens underbaraste temperament på alla sätt och vis :D Om jag skulle ha Moses ute och lägga mig på golvet så kommer han i fullfart och bara gosar och nosar och pussas :D Två tjejer jag känner har samma ras och deras kaniner är precis lika sociala. Tycker det e superkul att fler blir intresserade utav rasen :D

KajsaM
0

Jäklar vad du har fixat Matilda :D Bild/er? :) Ska också beställa en till min :) Ja, rasen verkar jättebra, då jag såg Moses klickade det till, och sa en sån ras vill jag också ha :) Tack!

Stravaganza
0

Jag fattar verkligen att du längtar! Man blir så otålig!

När jag skulle köpa min kanin var jag jätte otålig, jag gick runt och önskade att skolan skulle sluta och sen försökte jag springa hem så fort jag kunde men det gick inte så bra eftersom jag åker hem. Det tar en timma att komma till skolan. -__=

[Quellii]
0

#34 - Jaa ^^ Man känner hur det kryper i benen på en ;D

#32 - Precis som Kajsa skrev så "klickade" det verkligen när man såg Moses så jag har letat och letat och letat efter en liknande ras, och det var ganska nyligen jag upptäckte "Teddydvärgväduren" :)