Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1274 ggr
viggebys
0

(S) måste minska ner snarast!

måste nu minska ner på uppfödningen av personliga skäl. Viggebys Iowa - svart hona, härstamningsbevis. född 16 juni 2012, hoppkorsning. lovande kropp! 400kr Viggebys Louisiana - svart hona, härstamningsbevis. född 16 juni 2012, hoppkorsning. lovande kropp! 400kr Viggebys Alabama - svart hona, härstamningsbevis. född 16 juni 2012, hoppkorsning. lovande kropp! 400kr Bamse - viltgrå manteltecknad hane, okänd härst. född 2011, stor dvärgvädur m slank kropp, otroligt duktig hoppkanin och säljs därför endast till hoppintresserad! 200kr Trollsländans Feline - Viltblå hona, härstamningsbevis. född 17 augusti 2011, fin tjej som säljs till kelhem/sällskap till annan kanin. 100kr trixie & fiffi - två lejonhuvade systrar, okänd härst. 4 år, säljs som kelkaniner, går bra ihop med andra. 100kr för båda. smilla - vitgul fin tjej som kom till mig efter att ha blivit hittad i skogen. okänd ålder & härstamning, men verkar va ung (skulle gissa på 1-2år?), ser ut att vara en dvärgvädur med flaxöron & lite fluffig mellan öronen :) säljes till kelhem/sällskap till annan kanin. 100kr. Blåvikens Henna - bourgogne hona, stamtavla & utställd m bra poäng. hermelin, född 2009, säljs till Avel, utställning eller kel. 150kr Normans NamNam - vit blåögd hona, stamtavla. född 2010, säljs till kel då hon troligtvis inte haft kull innan (kom hit då någon lämnat henne på en djuraffär när dom tröttnade). 150kr Kolartorpets Lupin - blå hane, stamtavla & utställd m bra poäng. född 2011, dvärgvädur. Lupin är min nallebjörn och det svider att skriva upp honom här, han hoppar fint över hindren och har lämnat en kull på 3 vackra ungar hemma hos mig (även dem är till salu). säljes endast om jag klickar med någon mycket nog att släppa honom, vill även kunna träffa honom och kanske låna hem honom till någon hona. 350kr sen är det en kull med 3 st svarta wienertecknade dvärgvädursungar födda 21/7. u: Tösen - e: Kolartorpets Lupin. säljs med härstamningsbevis. går att visa intresse redan nu, men bettfelskontrolleras & könsbestäms omkr. 3-4 veckors ålder. kommer kosta 400-500kr. vid intresse ges mer info samt bilder ut, sitter nämligen vid ipaden nu och kan därför inte bifoga bilder. kom ihåg att alla priser är diskuterbara, rätt hem är viktigast! Med vänlig hälsning, Emma.

Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/

viggebys
0

uppdatering : ska till Skåne på söndag eller måndag så transport mellan Mariefred - Höganäs går att ordna vid intresse!

viggebys
0

puttar upp, dom måste få nya hem! bilen har rasat så kan ej ordna transport längre..

Mannez
0

Vart finns dem?

Hälsningar Amanda och kaninerna

Uniqs
0

Vart finns dom?

Har även skickat ett sms till dig.. {:

viggebys
0

Mariefred, Strängnäs. har inte fått något sms? :o 076 650 59 64 :)

Uniqs
0

5#

Hmm.. PM:ar till dig här ist! ^^

viggebys
0

fick inget PM heller.. putt!

viggebys
0

kan även tänka mig att lämna ut vissa på foder/sänka priset!

Wincy
0

vad heter din sida, tror inte jag får köpa en kanin men är SÅ sugen på en hoppkanin ! :)

viggebys
0

ww.viggebys.weebly.com :) under ombyggnad så lite rörigt ;)

viggebys
0
Wincy
0

tack :)

viggebys
0

Iowa, Alabama, Louisianna & Ohio kostar nu 250kr !

www.viggebys.weebly.com

Såg att Ohio inte fanns med här, skumt :o
Men han är en blå hane, bror till Iowa, Louisianna & Alabama.

BunnyHope
0

Lite intresserad av dom wienertecknade, men vet ej om det går att fixa transport….

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

viggebys
0

vart finns du ? :)

viggebys
0

Trixie, Fiffi & Smilla är sålda!
Alla andra finns kvar och söker nya hem! :)

BunnyHope
0

Gustavsberg, men kan nog fixa transport överallt i Stockholm

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

viggebys
0

ja då :) är du intresserad av någon? :)

BunnyHope
0

Dom wienertecknade, fast bara om det finns hanar i kullen ;)

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

viggebys
0

Kollade igår och såg ut att vara 1 hane och två honor, dock är dom små och ville inte sammarbeta så var lite svårt att se, men kollade två ggr per unge så är ganska säker :) kollade även betten och dom var felfria :)

Hannashusdjur
0

Du har möjligvis inga kaninhinder till salu?

0___0
0

Åh, Vill köpa.. :)

viggebys
0

#21 tyvärr inte, vad söker du? :)

#22 bara lyckas övertala föräldrarna så är du hemskt välkommen ;)

Hannashusdjur
0

#23 jag vet inte riktigt vad som är bra att ha i början. Tänkte mest hoppa kaninerna för motions skull men även för att sysselsätta dom. tror inte jag nu så här i början vill tävla. Så säg du vad man behöver som nybörjar paket:)

viggebys
0

#24 Vill du bara hoppa på skoj och inte satsar på tävling ännu så går det ju bra med vanliga rättuppstående :) såna kan jag bygga och sälja om du är intresserad, vart finns du? :) Annars kan man ju ta stenar/pinnar och annat påhittigt i början, det gjorde jag och vet många andra som gjort ;)

Hannashusdjur
0

jag finns i värnamo. Beror på hur mycket du ska ha för dom, vill inte lägga så mkt pengar på det

viggebys
0

#26 kan inte riktigt sätta fingret på vart det ligger… Jag finns i Mariefred, Strängnäs. Får prata med pappa om det, jag står för design, ritningar m.m (arbetsledare typ, haha) och han/pojkvännen får bygga då dom är snickare som vet hur det blir bäst gjort :)

Hannashusdjur
0

okej! Men kolla lite pris och så och hör av dig sen!

viggebys
0

PM.a mig så jag inte glömmer :)

Hannashusdjur
0

hur gör man det?

viggebys
1

Du klickar på mitt namn, alltså "viggebys" och kommer till min sida, där står det kontakta mig :)

viggebys
0

putt!