Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 868 ggr
MajaL
2

(S) Kossan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • "Kossan" Tussilagons Fuzzy Navel
  • Född: 090301
  • Rexpälsad dvärgvädur.
  • Reg. havana mantel.
  • Stamtavla. Reg på 87p.

Detta är min ögonsten som är som en hund i temperamentet. Han är även väldigt klok enligt min menning. Otroligt aktiv och social.

Grymt duktig i hoppning! Tyvärr har jag inte tiden för att få upp honom i elit osv. Hinner inte med tävlandet längre. Men har man tiden så har han kapaciteten.

Hemmet är mycket viktigare än priset för mig. Hör av dig och berätta vad du kan erbjuda honom för hem så kan vi komma överrens om priset.

Han finns i Kristianstad, Skåne. Men jag ska till Göteborg i september. Det går så gott som alltid att lösa transporter vart det än behövs.

Kontakta mig helst via mail:

majalind.mail@gmail.com

Telefon: 0709-664902 (jobbar en del, så kan vara knepig att nå mitt på dagen måndag-fredag. Du kan skicka sms dock!).

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MajaL
0

www.majakanin.se <-- Mera info om Kossan

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

minaninar
2

Gud så söt! Men inte kan du kalla honom "kossan"?GråterSkämsSkrattandeTungan ute

Han var en total hjärtevinnare. Hoppas han får mkt kärleksfullt stabilt hem.Glad

MajaL
3

#2 Haha, han har alltid kallats Kossan. Det var hans uppfödare som började.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

minaninar
0

#3 En förolämpning! Skrattande Lycka till han ser helt ljuvlig ut..

dermot
0

Åh.. Lilla Kossan!

Ska du inte ha några kaniner kvar alls nudå? Rynkar på näsan

Hade gärna tagit honom, men som jag sa tidigare så finns det tyvärr ingen plats.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
3

#4 Förlämpning? Vad är det för fel på kossor? Förvånad

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

minaninar
0

#6 Näää inge fel på kossor juuh, men är man en kanin så är man ju inte kossa.OskyldigCool

*skojjar* alltså inget allvarligt menat så.. man får väl kalla sin kanin vad man själv tycker är gulligt.. och kanske kossan kan sätta sig..ObestämdSkrattande

MajaL
0

Annika, det är sant. Inga kvar. Alla söker nya hem. Tyvärr.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MajaL
4

#7 Jag är inte humorbefriad, förstod att du var humoristisk. ;)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

dermot
0

#8 Äsch, så tråkigt!

// Anka

minaninar
0

#9 haha.. jo tänkte, men ändå, svårt på nätet, tror dermot fattade o skoja tillbaka, men ibland så tror folk att man är seriös så för säkerhets skull..

MajaL
0

Aa, det är trist. Det är jobb och utbildning som får gå i första hand här.

#11 Sant.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MoonysElin
0

Tyckte att det behövdes bildbevis på Kossans fina hoppteknik! (Maja har fött upp min kanin och vi har tränat mycket hoppning tillsammans)

MoonysElin
0

Kossan

minaninar
0

Jag hjärtar honom. Om det gick att ha två hanar så skulle jag slagit till direkt även om han finns i andra delen av landet. Hur söt som helst och hans personlighet verkar underbar. ♥

MajaL
0

Tack Elin! Hade inte de bilderna kvar! De är häftiga! :D
Det är för övrigt två töser till salu här också.

Har sagt att jag vill ha 500kr för alla tre tillsammans, om någon är intresserad.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se