Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 1014 ggr
[Plumskaniner]
0

Färg hjälp.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dom som är mest svarta är honor.
Dom andra är hanar.

Jo, imorgon åker jag och hämtar två av dessa skönheter. Men jag skulle behöva ha lite hjälp först, så att det blir lättare väl vid plats.

Jag har tänkt att avla honan jag köper med en madagaskar wienertecknad. Vilken hona tror ni är bäst?

Jag har tänkt att avla med hanen jag köper med en svart. Vilken hane tror ni är bäst?

Tacksam för svar, & sen undrar jag också lite ang den längst till högers färg, är det vanlig brokad eller är den någon scheck eller nu vad det heter?

Michaela-N
0

Men är de inte syskon då? Förvånad

[Plumskaniner]
0

#1 - Jo, det är syskon. Men självklart avlar jag dom med mina andra kanienr! Har ytterliggare en svart hona här hemma, så kanske var det som blev lite tokigt.

Michaela-N
0

#2 Jaha, jag förstod det som att du skulle köpa en hona och hane och avla de två, var det jag tänkte på haha Flört

[Plumskaniner]
0

#3 - Åh okej, nej men det var i alla fall inte tanken, haha :)

Suskiv
0

Den längst till höger är rysstecknad

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

Beatrice_Love_Kaniner
0

vit, winertecknad, svart, winertecknad, rysstecknad

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

Agda
0

Den till höger är brokad.

Zvintos
1

Hur får ni den till höger till rysstecknad? En rysstecknad har aldrig såpass mörk färg och dessutom aldrig ål på ryggen, vilket denna har. Glad Nog för att ögonen ser ut att ha en röd touch, men det är snarare ljuset/blixten (?).

I mina ögon är dem:
Vit blåögd, svart wienertecknad, svart ev wienertecknad (tycker mig se liten vit prick på underläppen), svart wienertecknad och svart brokad (ev också wienertecknad).