(K) Kanin sökes
Jag letar efter en kaninUNGE helst hona som är lejonhuvad (ej lejondvärdvädur) och dvärgvädur rex eller satin pälsad.
Färg spelar ingen roll

#1 Hon ville ha ddv rex eller satinpälsad, inte vanlig ddv ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
TS Alltså, du vill ha en lejonhuvad dvv-rex eller lejonhuvad dvv-satin har jag uppfattat det hela korrekt?
Det är ju inte så fruktansvärt vanligt med lejonhuvade rexdvv`s men det finns.
En kanin unge är kvar som är lejonhuvad som är vit brun fläckig i min kull och hon kostar 100 kr
Var finns du någon stans? :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#2. Om du inte har någon kaninunge själv att erbjuda, förstår jag inte varför du måste göra ett inlägg. Det är upp till den som söker att skriva kommentar på inläggen.
Ojj jag har inte varit helt tydlig :)
Jag söker efter en (kanske två) kaniner.
Jag är intresserad utav en Lejonhuvad kanin .
jag är också intresserade utav dvärgvädurar med rex eller satin päls.
kön : helst HONA . Färg : öppen för det mesta, dock ej brokade. Är svag för madagaskar, havannah, japantecknade. MEN är som sagt öppen för alla.
Jag bor i stockholm :)
Jag ska få en kull snart efter en lejonhuvad dvv RB och en rexpälsad dvv. Där det kan komma en del olika japaner, havanna, vit bö mf.
Detta kan då bli rexpälsade dvärgvädurar med lite man. Då mormorn är teddy kanin, om de skulle vara inom intresse. :)
Finns dock nere i Skåne..
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Hej!
Jag har en kull ungar nu. En av dem ser ut att bli lejonhuvad (Betsla) och i kullen finns också två rexpälsade. En av ungarna ska till Stockholm när de är leveransklara så transport finnes.
Här är min hemsida www.stjarnfallets.weebly.com
Titta under kullar på B-kullen, alt A-kullen, där finns en japantecknad hona till salu fortfarande, hon är dock normalpälsad.
TS: Hoppas du hittar den kanin du söker och att du väljer omsorgsfullt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tackar alla som svarat och visat sina helsöta kaniner.
Har dock inte hittat den jag är ute efter än. Inom rasen dvärgvädur vill jag endast ha rex eller satin pälsade. Och övrigt; ingen brockade :)
Är väldigt petig då jag inte kan införskaffa mig hur många kaniner jag vill ha, och måste därför tänka på vad som kommer passa mig i framtiden då jag har funderingar kring att ta upp min fd hobbyavel. Därför vill jag vara noga med vart kaninen kommer ifrån, dens föräldrar, temprament och färg.
mvh. Maja