Blir så irreterad!
Skulle köpa en hermelin hona i blå zobel denna vecka och vi hade mailkontakt och vi bästemde att hon skulle höra av sig när hon hade pratat med sin mamma ang transport hit. Men hon har inte gjort det! Blir så sjukt orolig! Nu har jag fått flera samtal om erbjudanden på kainhonor men jag vågar inte säga ja tills jag har fått svar från Matildas ägare. Väntar tills nästa vecka och lite till och så ska vi se, men om jag inte har fått svar då så köper jag en annan. Söker dock fortfarande en tvåfacksbur.
*Suck*
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
http://teddykaniner.ifokus.se/articles/4d712e82b9cb46221d044a46-bygge-av-tva-fackare?discussions-1
ifall du vill bygga en själv :)
HAHAHAHAHAHA…..
Tack men min pappa vill inte bygga sj. Jag köper gärna men då måste det vara för mina egna pengar och just nu har jag bara 740:- :S
Det är ju knepigt när det är transport involverad. Det kan ju gå i stöpet med ett köp. Du kan ju säga ja till någon annan. Om hon inte hört av sig, så betyder det nog att hon inte lyckats övertala mamman. Det kan ju vara svårt att övertala en mamma att köra långt för att lämna en kaninunge.
Kanske du kan relatera till utifrån de föräldrar du själv har hemmavid eller?
Jag kan relatera till det, fast det var länge sedan jag var tvungen att fråga mina föräldrar om lov (vilekt de iofs fortfarande knappt fattar ändå hehe)
Dessutom eftersom många av er är så unga så blir det ibland nog så att et inte blir som man först bestämt eller tänkt, måste fråga de vuxna först.
#3 mina föräldrar gillar kaniner osv. men de har sagt att: " gör vad du vill, men blanda inte in mig i det där" och jag har frågat dem och de sa nej och jag sa att jag kunde åka komunalt men mamma vill inte att jag ska träffa främlingar XD
jag har ju en och en till men jag köpte två stycken i hop för bara 700 kr men jag säljer tyvär min
#5 öh, va?
#5 ? Ingenting hänger ihop?
TS: Kan ju vara internetproblem eller vad som helst. Nu sommartid åker folk iväg osv med, så kan ju vara mycket som spelar in :)
Om du verkligen vill ha honan, kan du ju vänta, annars skriver du till ägaren av kaninen att du inte är intresserad längre och sedan köper annan. Så hade jag gjort.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7 det är precis så jag ska göra, ;) Men det var värkligen min dröm kanin så…
gammal tråd men måste veta, fick du henne? :)
Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/
#9 japp, jag fick henne.?
Btw så är bur problemet löst nu :) Saknar dock en zobelblå ;(
#10 varför "?" ?
#11 va? Vadå varför?
Det var en barnfamilj som sålde kaninen för att de inte hade tid och de tyckte synd om henne för Uni bodde förut med hennes syrra men hon blev uppäten av en duvhök… När jag fick henne sa dem hejdå mycket kärleksfullt och de sa att de inte hade klipt klorna på ett tag… Varför vill du veta? :P
Jag menade inte varför du fick kaninen utan varför du skrev frågetecken efter "japp, jag fick henne" ? -.-
#12 Tror hon syftar på varför du hade ett frågetecken efter "japp, jag fick henne."
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Typ: "Ja, jag fick henne, :S hurså?" :P
#15 du var så frustrerad och jag undrade om det löste sig för dig, men ja, jag ska inte fråga mer, ursäkta.
#16 ja allt är väl ok men jag hade gärna velat ha en zobelblå hermelin… :(