Fransk Vädur:)
För några dagar sen tingade jag en Fransk Vädur hona. Hon är 8 veckor v.24, alltså nästa vecka, och då är hon lev. klar. Hon är född 17/4-07.
Mamman heter Gullet och är viltgrå, utan stamtalva.
Pappan heter Amadeus och är järngrå manteltecknad (superfin!) Han är 3 år o reggad på 94,5 p. Han har stamtavla. Det blev 6 ungar i deras kull.
Lilltjejen jag ska köpa är fint mörkgrå manteltecknad. Jag ska hämta hem henne på måndag. Längtar!:) Jag fick välja mellan henne och en svart manteltecknad hona, också superfin!
Var bara tvungen att dela med mig lite av min lycka;) Bilder kommer på henne när jag har hämtat henne eller några dagar senare. Så länge får ni nöja er med bilden jag bifogar. :)
/Maja

Vad roligt! Vad ska hon heta?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Så kul! Jätte söt :) Undrar som ciss, vad ska hon heta? :)
- Mvh Emma
**Tacktack!
**
Jag vet inte redigt;) Mejlar lite med uppfödaren, och frågade om ninen hette något, men har inte fått svar än. Återkommer med det. Men har ni några NAMNFÖRSLAG får ni mer än gärna skriva dem här! :) (A)

Måste man märka sin kanin i örat?

Ser blå ut :) Superfin :D
#4 Skriv en egen tråd om det.
#5 Kanske det. Svårt att se på bild tkr jag. Uppfödaren är inte helt säker på färgen än. Färgen kan ju ändras lite från en 8 v bäbis till en fullvuxen kanin. Ja visst är hon fin!<3

Grattis :D
#7 Tack! (:
Grattis!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]