ja kaninungar
idag när jag skulel gå din min ena tjej kanin så gick tittade jag och då var det 8 veckors kanin ungar 5 stycken jippie men jag ahr inte märks dem när jag har varit där
.__.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
ja men jag hade ju inte märkt dem varje gång jag ahr varit där
emh, du borde ju märka de när du städar buren eller du har inte gjort de på 8 veckor?
men det är en bur som är ett stort rum som jag inte kommer åt och sen är det ett till och då har jag inte märkt dem
Okej men dom har väl rört sig i buren?
vet ej
Hur kan man missa kaninungar i 8 veckor. Man funderar seriöst påvhur äckligt skitigt det då måste vara i buren.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
ja för man märker ju om dom kommer fram för när dom är 8 veckor så ligger dom ju inte i boet?
Undrar om TS är seriös ens.. Har du bilder på buren och kaninerna?
Håller HELT med dig.. Tror och hoppas verkligen att detta inte är seriöst!
~ Mvh Amanda v, Uniq's Kaningård ~
www.Uniqs.weebly.com
Jo, ts har varit här så mkt så jag tror tyvärr hon är seriös. Jag har bara en sak att säga dig ts. Du måste lära dig mkt mer om kaniner och att ta kull och hur man ska sköta sådant. Det är oacceptabelt att upptäcka ungar efter 8 veckor. Då har de ju dessutom varit ute ur boet i flera veckor??
Tycker inte att man ska para och ta kull i din ålder om man inte är väldigt kunnig.
Jag förstår inte, du kan ju inte ha städat ordentligt på 8 veckor då?? Det är ju inte klokt.
Härmar du den andra tråden elr? Allså de där rummet du pratade om de borde ju vara jättesmtsugt o äckligt som helst efterssom du inte kommer ÅT! Undrar som #9 har du kort på buren i kaninerna och de där rummet som du inte komm åt?
Och hur kan man ha dem i ett rum där man inte kan komma åt dem. Att låta cem bo på ett ställe där det inte rengjorts på minst 8 veckor måste ju klassas som djurplågeri.
Håller med!
Usch jag hoppas detta inte är en seriös tråd..
Men man tittar väll ändå igenom buren?
Och städar hoppas jag med..
Och kaninungar i 8veckors ålder brukar ju ändå hoppa runt& ha sej.
Borde vara näst intill omöjligt , om du inte skiter i kaninerna helt.
Säger som #9 bild på mamman och ungarna tack.
Men herregud, blir så ledsen över att läsa sånt här!
Hur sjutton kan man missa 8veckors kaninungar? Snälla, du borde städa oftare eller titta i buren…… 
Har sett flera trådar från ts, och flera har varit "uppmärksamhets" trådar… Jag tar inte denna seriöst i alla fall!
Hon vågar ju inte ens svara!
#19 hon kanske inte sitter framför datorn? ;)
Kaninungar piper ju.. Säker på att du inte hört något tidigare?
//Joanna
Hoppas verkligen att detta är oseriöst, annars är det f*n snudd på polisanmälan för djurplågeri. Kaninburen ska städas minst en gång i veckan. Kaniner på 8 veckor lever rövare, busar, sprallar och SYNS, om dom är friska och inte fått sjukdomar/infektioner av din äckliga, ostäda bur det vill säga.
Stackars kanin som hamnar hos dig måste jag säga.
Ni andra får ursäkta om jag låter förbannad, men det blir man när folk som UPPENBARLIGEN inte ska ha djur skaffar djur och inte är uppmärksam eller tar hand om dom..
Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/
Vill också se bilder. Annars är du väl ännu en idiot (ursäkta språket) som bara är här för att reta upp oss.
gud vad taskit har ni inte märk en sak alla är på henne jela tid hon kanske var bort ret i en eller två vekor eller något hon svarar inte för att alla är på henne
jag står på hennes sida nu
Om det är sant så är det sjukt.
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
men snälla, varför blir ni upprörda av någon som antagligen bara driver? Ge inte sånna personer uppmärksamhet.
Driver hon inte så tycker jag inte heller de är okej att alla går på henne, de räcker med att en person skriver. För ni skriver alla i princip samma sak, vad vill ni igentligen tillföra när ni bara omformulerar vad ovanstående skrivit?
Menar självklart itne att det är okej dock, om det nu stämmer.
#24 men någon måste ju ett kaninungar ?
Alla är inte 'på' henne , utan försöker få henne att förstå att man inte kan behandla ett djur så.
Kanin ungar syns , om dom inte är som #22 säger är sjuka.
Det räknas som djurplågeri (enligt mej iaf) om ett djur får gå i en skitig bur i över 8 veckor.
Förstår inte hur du kan tycka att det är 'rätt' på någor sätt.
Anledningen till att så många skriver är väl för att alla är chockade över hur sjutton man kan ha missat 5 (!!!!!) 8 veckors kaninungar och att TS verkar vara så otroligt oberörd över situationen. Ingen här vill väl stå på sidan om och bara "titta på".
Men hur mkt skillnad tror du det görs ifall en person skriver eller att tio personer skriver. Söker h*n uppmärksamhet = lyckas mer ju fler som kommenterar. Är det helt seriöst så är det smartare att ta det via PM än att göra det så att alla kan läsa. Kan tänka mig att en person kan ta in mer ifall man skriver det privat och på ett bra sätt än att flera medlemar skriver att man är en idiot. Försvarar inte TS vilket av det som än stämmer men tycker medlemarna på kif kan sköta de snyggare :)
Det här med att städa buren förresten, har man en stor bur och kaniner som går på låda behöver man inte städa en gång i veckan. Man tömmer toan varje dag såklart, och då håller sig resten av buren faktiskt ren länge. Inte åtta veckor dock, så missförstå mig inte, men en längre tid iaf.
Tycker fortfarande det är skumt att du missat ungarna, de borde ha hörts och synts. Ungarna skuttar ju runt i buren när de är tillräckligt gamla för det. Och då antar jag att du inte gett honan den mat hon skulle haft vid ungar - vilket borde leda till att hon blivit undernärd. Om du inte märkt det är det skrämmande.
Och om du inte märkt ungarna, hur ofta kollar du ens i buren hos dina kaniner då? Läskigt om man spekulerar kring det här faktiskt.. Jag hoppas innerligt att du inte är seriös med detta!
jag städar aldrig mina burar typ för dom går på potta och då behöver jag inte det
så är det med det
Förstår ni inte alla att hon inte är seriös?!
Det osar ju skumt långa vägar. Detta är itne sant.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det verkar lite skumt att kaninungarna hållt sig i boet hela tiden, kaninungar är nyfikna och börjar underska buren osv. när dem är rätt små.
+ Att man städar väll hela buren? Om den är jätte stor så städar man väll buren hela buren ändå?!
Detta verkar väldigt oseriöst.
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

Och hur vet du att det är 8 veckor gamla kaninungar då??? verkar skumt detta, kaninungar kommer ut från boet vid 2-3 veckors ålder och då kan man inte undgå ett se dom.
Vet TS inte ens om att kaninen är parad???
TS jag har inte glömt bort medelandet som du skrev till mig och kommer aldrig förlåta dig för de, du fattar verkligen inte hyreslagen man blir när man läser sånt när man inte gjort nåt! Du är inte seriös du har antagligen härmat denhär tråden: Åh HERREGUD!!!! Antagligen för att du vill ha uppmärksamhet!!! Om de inte är sant så vill jag ha bild på hela buren o ungarna!!!!
Nä det har jag inte men denna kanin honan är vaken på natten ochhon sover på dagen i sin bur
Men du får visa en bild på ungarna och buren!
Jag är ej hemma nu jag är till Småland i 5 dagar och 4 av ungarna är sålda
Har du ingen bild på dem ungarna som är sålda?
Ja det har jag men inte i mobilen sorry och dem såldes för 200 kr
SO MUCH DRAMA!!! 
TÄNK OM FOLK KUNDE SKRIVA VETTIGA TRÅDAR ISTÄLLET FÖR SÅN HÄR SKIT!
TS att Trolla är inte uppskattat och i många andraforum hade du blivit avstängd,
Nu så är jag så jevligt trött på er som hoppar på folk o ni som skriver elaka kommentarer till så heter det nät mobbning och jag har allmänt er som hoppar på mig till polisen för 5 minuter sen. Och så fatta jag blir arg och frusterad på er som hoppar på andra personer så sluta upp"! Så fatta jag har fått 5 stycken kaninungar
#40 Du hittade ungarna i dag, och 4 är sålda? Bra jobbat, tala gärna om hur du bär dig åt! 
Så igår hittade du fem stycken kaninungar som är 8 veckor och du har redan hunnit sälja dem. Var väldigt snabbt jobbat måste jag säga. Framför allt med tnke på att du visst inte ens är hemma.
Det är en kille som har en dotter som köpte en. Och sen en tjej som skulle ha som sin egen kanin Och sen köpte min mormor en. Och sen min granne

dags för medisarna att stänga av detta T**** kanske ??
efter denna tråd finns det ju ingen tvekan om vad Dramanda1 är på detta forum för
You can't spell Bitchy without Itchy
49 du en Medarbetare skall vara snäll du förtjärnar inte att ha din ikon