Inga bebisar än :-(
Dag 30 går till ända och inga bebisar än. Hon äter mer, sover mer och verkar mer gosig. Idag har jag haft en känsla av att det nog blir ungar inatt.
Jag vet ju att vi har 1½ vecka tills vi kan helt avskriva ungarna. För hannen smet ju in till henne en vecka efter PARNING, så fick de inte till det första dagen så fick de kanske tilll det då.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Min kompis hona fick ungar på dag 35, då är det som"kört" men alla överlevde och är friska 
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Det blev inga ungar in natt heller. Kaninen tillbringade natten med att ligga och sova på bolådan. Man tycke rju att de borde vilja sova i bolådan i all mysig halm men incke. Hon sover hellre på taket.
Några ungar inatt? :) Ligger här och väntar på ungar själv….så spännande!
När min kaninhona fick sin första kull födde hon kvällen på dag 29, det blev fyra ungar. Den kullen som hon har, eller hade nu, den är på 9 ungar, de föddes på morgonen på dag 32. Jag kom ut kl. åtta på morgonen och då drog hon päls. Två timmar senare gick jag ut och fick se ett maffigt bo där jag plockade fram 9 ungar, alla lever än och mår bra.
Så ungar kan nog komma. :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
Inga ungar och ingen dragen päls. Trodde det skulle bli ungar i natt eftersom hon var inn ei bolådan mest hela natten, Men det hon gjort är två gropar i halmen och nu sitte rhon ät käka hö som om inget hade hänt.
Hm…samma här :S Visat sig att båda mina kaniner är dräktiga nu, känner ungar sparka :D