Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 652 ggr
Saya88
0

Omplacerings hem sökes akut!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är dom ute igen pga att "personen/ personerna" som skulle ha dom, aldrig hör av sig :/ … Så nu försöker jag här på ifokus….

Det har tyvärr blivit ändrade faliljeförhållanden hemma, så jag måste åka ner till Göteborg tidigare än det var planerat (senast den 15 Augusti, ska bla på begravning) och kommer stanna där nere i ca 2 veckor. Jag kommer förmodligen inte att ha någon som kommer kunna se efter dom under den tiden.

Senare ska jag flytta till Japan i slutet av September med för att plugga, så nu söker jag akut nya hem åt Cléo och Yume. Dom är av rasen Lejonhuvad dvärgkanin….

Cléo: ca 5år. Mysig liten tjej, gillar mys, gå i sele. Men vill ha lugnt och skönt hos sig, hon kan busa ibland. Måste bo inne då hon lätt tappar vikt när det blir kallt. Passar inte till allt försmå små barn, då hon kan bli rädd. (den gul/bruna)

Yume: (dröm på Japanska) Blåzobel, 2år, hona. Hon är en mycket bestämd dam, inte så förtjust i att bli hanterad, kan låta en hel del i buren (men det börjar bli bättre nu när hon är ensam ute, hon kanske bara är väldigt revir benägen när andra kaniner finns i närheten). Men när man väl fått upp henne är hon oftast rätt mysig. Kräver en som är väl kanin erfaren, lugn och tålmodig. Hon är dock ganska lätt att klippa klorna på. Vill helst bo ute året om.
(den grå/blåa)

Med varje kanin medföljer mat och bur. Är inte intresserad av pengar, då hemmet är viktigast….

Dom finns i Dalarna - Ludvika

Ring mig hälst vid intresse: 0704-779312

Med vänlig hälsning Saya

Clariiz
1

Jag driver skorpans omlaceringshem hemsidan inte uppdaterad på länge men all information stämmer. www.skorpans.webs.com

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Saya88
0

Puff..