Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 618 ggr
[MiniPim]
0

Min dröm!

Är så himmla fullproppad av idéer.. Kan inte sluta tänka på kaniner, eller på nya saker.

Har alltid nya ''problem''.

Just nu vill jag så sjukt gärna ha en 8 fackare, men stora fina fack. Rosa - vita burar med fina sitthyllor och allt! 
Jag vill ha stora fina hagar, och jag vill framför allt ha en rex..

Jag önskade verkligen jag kunde, åka och köpa virke själv. Det jag behöver och vill ha, och sen komma hem och börja bygga!

Få våran källare för mig och kaninerna.. den är ju så stor och används inte till något ändå, bara massa skräp och ibland fyndiga saker…

Jag är lycklig, men jag kommer alltid på nya saker!
Har nyss lyckats få mina föräldrar til latt jag kanske får köpa en rex till våren, efter det så vill jag kastrera emil och massor…

Behövde skriva av mig lite, känner bara att jag lägger ner onödig tid på att tänka på det, och får det aldrig gjort :/

NaDa...
1

Haha, jag är exakt likadan!  Jag tänker på min drömkaningård hela tiden, ändrar och fixar i mitt huvud och väljer vilka kaniner (Raser färger pälstyper osv) som ska bo där.
Brukar kalla det för 'Brain crack' (Som Alex Day också kallar det) När man har massa ideèr men inte riktigt får dem gjorda ;)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[_hsleiufhbtv]
1

Haha en till som joinar! Man kan ju aldrig låta bli att drömma och planera.. Jag har min drömkaningård i huvudet hela tiden, fast den ska ju faktiskt byggas nu så är ganska glad för det Flört Och mina stora hagar har jag ju fått!

dermot
1

Då är vi 4 Flört

Förresten Aynaz, ni behöve rinte bry er om priset på Rexen! Du får kompispris!♥

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

bambiiii
0

nej 5em nu ;)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

[MiniPim]
1

Då är det fler än mig! ^^ 
Blir så ''måste ha'' hela tiden… :P

#3 taaack anka, vad gullig du är! ♥ ♥ ♥

Michaelanadja
0

6;)
problemet är när inte föräldrarna går med på det:P

[MiniPim]
0

#6 Precis  ._.