Kanin videor, Youtube?
Hej ! Jag tönkte att det skulle vart kul att göra kanin videos på youtube asså jag vet inte om ni sett det men tex en tjej lääänk hääär tror ni att jag skulle komma längre med att prata på svenska eller på engelska ?
Videosarna kommer på vara typ som hon i länken :)
Vad tycker ni om idén ?
omm du kan bra flytande engelska så kan du ju satsa på det ;)
Jag tycker du ska göra det på svenska , finns inte många som 'pratar' mycket och gör många videos.
Visst finns det en del , men inte många.
Svenska :D
//Julia
Svenska 
Jag tycker också svenka vore roligare, då det redan finns massa kaninvideos på engelska! :) Det är dessutom spännande för yngre personer som inte kan engelska så bra. 
Jag har själv tänkt börja med sånna där, mest för att få lite variation på min kaninblogg men men… :P
Älskar att se på sådana videor, och 'Hauls' är såå kul att se om det är djur (kanin) relaterat. :)
Tycker att du ska köra på det språket du kan bäst, och det är väll Svenska förmodar jag. Bry dig inte om att få många som tittar på dig, emn kan tänka mig att även på svenska så får du en del. :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Jag ska börja med sånna när jag fått min kanin
Jag ha såsmåningsom börjat göra såna hjälpvideo, finns massa ninägare som kan behöva de! :D
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
svenska :)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Svenska hade varit roligt!
Mvh/ REXbunny
Medarbetre på minecraft ifokus
Vad roligt att så många har tyckt till och så ! Jag ska köra på svenska ! Jag har just nu inte fått en kanin ännu men han är på G, jag ska ju filma hur det går från att vi skaffar all ''Rekvesita'' till tips? och så ! :D
Vill oxxå få lite tips? senare på videos man kan göra i framtiden så jag kan skriva ned det på min lilla lista ;)
Ska fixa kontot redan nu så jag behöver hjälp med ett namn ! :D
Tycker ni att det ska vara typ Kaninhjälpen eller liknande eller tryp Kaninkanalen xD hehe ni kan lämna förslag här nere så skulle jag bli glad !
kaninhjälpen :)
HAHAHAHAHAHA…..
KaninHjälpen får det allt bli ! Imorgon blire dax att starta kanalen !
Yey :D
//Julia
ska bli kul att göra min STORA haul video på vad jag köper till niinen!
Jag kommer ju köpa typ allting xDhehe
Den vill jag se! :D
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Den vill jag också se! Vad kul att det kommer något på svenska!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Jag håller på att fixa ett intro nu och så ska jag filma vad jag har för planer och vad hag har för saker nu redan innan som jag har gjort själv.
Ska bli jätte kul !
Kanalen måste visst heta KaninHjalpen istället :)
säg till när du e klar med den ;:)
Jag har vart och köpt saker nu så jag ska göra videon strax ;)
Kan du länka kanalen? :) Hittar inte.
//Julia
Har du gjort videon nu? :)
En uppdaterings video är påväg upp nu :) !
Länk till videon :D Uppdatering ! - YouTube
# 26 Vad bra ska genast kolla!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
förlåt, men du gjorde en video på nästan 2 minuter och det du sa var förlåt för att du inte lagtu pp ett inlägg, och att du fått din kanin nu och att den är en mörk viltgul.. 
#28 Jag vet men asså det tar lång tid att redigera för jaggjorde några fel satte förlåt ! :'(
Okej allihopa jag orkar inte fixa videor och så… Jag stänger ner kanalen…
vrf? :(