Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 259 ggr
ciss
0

OT: Mer/mindre data?

Sitter du mer eller mindre vid datorn på sommaren?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Frida
0

Lika mycket året runt. Datorn står nästan på 24/7 Cool

I undervisande syfte: data syftar på information och inte på en dator.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

[Quellii]
0

Det beror på vädret året om :)
Dåligt väder = Mycket dator
Bra väder = Inte mycket dator

huldisen
0

#2 Likadant här.

KajsaM
0

Olika. Men då det är jättefint så sitter jag väl inte direkt 7h här ;)

Tixy
0

Olika, beror på hur det är med pollen ute. ;o

myriis
0

Här är det minst fem timmar per dag vid datorn. På sommaren, ojoj. Nu blir det säkert iaf två timmar mer..
Inte nyttigt att sitta så mycket framför datorn, I know. Men är man beroende så är man..

[Niike]
0

Jag har börjat sitta mer vid datorn sen jag blev medlem här på k.if faktigst. Men jag älskar att vara ute på sommaren, så jag sitter inte liika mkt vid datorn då. På vintern är det mer.

Jojsan
0

samma som för photoniq, dåligt väder mycket dator, bra väder inte lika mycket dator :)

twinnie
0

Mindre. Sommaren är till för att avnjutas så ni lär nog inte se så mycket av mig i sommar ;)

Proanders
0

#1: Äntligen nån som har fattat…..

senna
0

samma som #2.

KvirrZ
0

Ungefär samma, nu har man ju några timmar mer på sig xD

- Mvh Emma

Zvintos
0

Blir mindre sittande vid datorn, och mer ute med kaninerna i hagen. Glad

Martina-b
0

hmm unge fär lika men kanske lite mindra

[Zoie]
0

Sitter mest vid datorn på vintern för då är det så kallt ute . På sommarn sitter jag nästan ingenting alls

Tina-A
0

Lite mindre än vanligt på sommaren.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Matilda_91
0

mindre :) Men om det regnar blir det mer eftersom man är ledig

malinroth
0

Bor i min lillasysters lägenhet nu på sommarn när jag är uppe i Kiruna, då sitter jag en hel del mindre vid datorn eftersom hennes hund bet sönder bredbandskabeln när han var valp och hon har inte fixat det än(blir tokig på den där Egon alltså!, tur att dom är i byn :P) Men så fort jag är hos mamma pappa eller mina andra systrar passar man ju såklart på :P

annaforsgren
0

sitter nog mer vid datorn på somaren, för att då är man inte i skolan hela dagarna.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Mysofi
0

Det är väldigt olika, men tror att jag sitter mer på vintern, för på sommaren är man ute mycket mer!!

Sosso
0

Varierar väldigt mycket för mig. Ofta tkr jag datorn blir tråkig ett tag och kanske sitter en halvtimme om dan, sen tkr jag den är rolig och kan sitta hur länge som helst.

Stravaganza
0

När det är sommar är jag mest ute, så då sitter jag inte vid datorn jätte mycket. Men på vintern sitter jag mer, för då är det så ''tråkigt'' väder, och man kan inte hitta på så mycket ute, så då är jag vid datan.