Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 307 ggr
Keligast
0

Lite Repris (Inte kanin)

Denna dagen är lite läskig :O

Jag åkte hem från mina vänner idag med moppen och det tar en halvtimme ungefär att komma hem igen -o- och det spöregnade! (samma dag som jesper gjorde slut) jag var helt blött inte ens bh eller trosorna klarade sig! (samma dag som jesper gjorde slut) och när jag kom hem var ingen hemma (samma dag som jesper gjorde slut) och sen efter ett tag kom min syrra hem och hennes bästis jennifer och leker med hundarna (samma dag som jesper gjorde slut)..han gjorde slut på datorn så jag vågade knappt öppna datorn när jag kom hen :O allt kom i repris! men ingen jesper gjorde slut ;)

tillan_93
0

jag fattar inte va dui menar… hade du typ drömt att han gjorde slut?

senna
0

förstår inte riktigt heller. xD

KajsaM
0

Inte jag heller ^^

Matilda_91
0

Jag förstår! :D

Samma sag som den dagen då hennes pojkvän gjorde slut ösregnade det så bh:n å trosorna blev blöta, var ingen hemma och då kom ocskå hennes syster å en kompis å lekte med hundarna. Alltså tyckte hon att det kändes som att det dagen gick i repris så hon vågade knappt slå på datorn ifall han kanske skulle göra slut en gång till. Rätt?

Keligast
0

haha nej men allt detta hände exakt likadant som den dagen som min pojkvän gjorde slut :P förstår ni?

Lotta_A
0

jag tror jag förstår. Det är som matilda säger. eller hur?

När var det jesper gjorde slut då? länge sen?

Keligast
0

#6 typ en månad sen..

Tina-A
0

Ojdå. Värsta deja vun ju (vu? vy?)… Lite läskigt!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Keligast
0

OJ! förlåt Matilda såg inte att du skrev :o joo men Matilda har rätt! :) sorry.. igen

KvirrZ
0

Haha, fattade inte innan jag lästa Matildas xD

- Mvh Emma

Pehpsii
0

sånt är läskigt när det händer

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/