Kaniner till salu!!
Kaniner till salu…Honor och Hanar..Olika färger..Mkt söta och goa..Årets kaninungar har nu kommit och det är 3 st kaniner som fått ungar och dem är så söta och är klara för att flytta till nya hem när dem är åtta veckor..Stora kaniner finns med till salu för Avel.Maila för bilder och mer info..
Hur gamla är ungarna? Eller, hur lång tid är det kvar innan dom är 8 veckor? :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Var bor du??:)
undrar också var du bor… och om du kunde sätta in lite mer fakta och bilder här? eller tycker du man ska maila isåfall? :)

JAg bor i Sala…. okey ska byta dator så jag kan sätta in bilder…

Jättefina :) Men buren ser lite grisig ut.. ?

Har två kullar till men dem är inte klara första V.18 en dvärg vädur och en löwen kull… har inga bilder på dem små enu…=)
ni kan gå in på hemsida:

Håller med om att buren ser lite grisig ut. Jättesöta kaniner!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

jettesöta kaniner! hoppas att dom får ett bea hem

vad jag förstår så är det inte många här som har kanin. Eller kan något om kaniner
Men tror sig veta allt. Buren ser inte speciellt grisig ut.
Jag har uppfödning och buren kan se ut så efter en dag när man har hona med kull man kan inte mocka varje dag.

#11 Nästan alla här har kanin. Det heter kanin.ifokus. Och vi kan mycke om kanin.
#11; När man har ungar ska man ju rengöra mkt utanför själva boet så det inte blir så grisigt.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

11# Kolla bilden i meddelande nummer 6.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Har själv haft liten uppfödning med kaniner när jag var yngre kan lova att ser det ut så då är antingen buren väldigt liten eller så har man inte städat på ett tag.

tycker inte buren var väldigt smutsig?
ser bara ut att ha varit använd några år,. sen handlade ju inte detta inlägg om hur smutsig hennes bur var..
jättesöta kaniner du har!
hmm, hör inte hit men du bodde i sala.. brukar du sälja kaninungar till ankis zoo där?

ee har gjort det för länge sen men inte nu då hon inte behöver kaniner… eller köper av någon annan tror jag varför undrar?
Frågar igen hur gamla dom är just nu :)
okok, jag praktiserade där förut och då kom det en tjej å lämnade kaniner och hon bodde i sala och sala är ju inte så stort så jag tänkte om de var du :P

Dem är 5.v

ojjjj den fösta kulen är 6.v menar jag och kan lämna mamma nästa vecka….. sedan har jag två andra kullar som är 3.v gammla….
Hur får jag min pappa att låta mig ha en kanin?Snälla svara.jag vill jättegärna ha en kanin men får inte för min pappa.
#23 Skapa en egen tråd istället för att skriva i alla gamla :P
- Mvh Emma

Det har hon redan gjort. -__o
#25 Hon gjorde det efter jag skrev.
- Mvh Emma

Jag vet.