Wow! Pyret :O
Jaa, då har man bokat en kanin då :D Efter många övervägningar och funderingar hit & dit så kom jag fram till att jag ville ha en liten ulltott :)
Den kaninen som det fick bli är Fablernas Pyret! :) Jag är så otroligt nöjd med mitt val :) <3 Hon kommer hit, eller rättare sagt, jag hämtar henne den 25:e, alltså om 10 dagar! :) Och jag bokade henne alldelens nyss!
_Jag kan inte fatta att hon bara är 15 minuter härifrån ;) Jag bor ju i Boden och det gör uppfödaren också!
_
Bild finns på uppfödarens hemsida: www.fablernaskaningrd.se
Så då kommer det vara 3 kaniner i familjen, varav två är mina :) Mozart och Pyret :D
Jättesöt :D
- Mvh Emma
Vad kul =D Vem är föräldrarna till den ? är själv sugen på pongo :D

Kul att du hittade en :)
Kul! :)
Åh va roligt!
Å hon var jättejättesöt ju :D
spännande med en ny kanin. Den nya familjemedlemmen kommer säkert få det jättebra hos dig :) Du får berätta hur det går sen.
Hulda och din pyret är halv syskon :D
#3 Joo ^^ Som sagt hade jag jättesvårt att välja xD
#6 tack så mycket :) Joo jag kommer hålla er medlemmar uppdaterade ;)
#7 Oh :D Vad kul! :D

Och Pyret är halvmoster till min lilla tös xD
Haha, det här blir ju värsta släktfesten xD
#9 Haha xD Vad kul! :D:D
#9 Hulda är halvmoster till din tös :)
:)

Háha vad roligt :D Jag ska boka den andra tösen som är till salu :D QullaKulla :)
Kul Kajsa och Photoniq! :D
#13 - Jaa :D Vad härligt! :D
naaww ja hade vela ha picaso :D men kan ej :/ synd :'( jättekul att ni ska skaffa där :D ganska nära mig me :P
hihi vad söt :) På hemsidan stod det att den heter "Pyert" , men jag antar att dom skrev fel?=P hihi
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Joo xD

#13 QullaGulla's morfar är Robin Hood. Det är min lilla tös morfar också. Så hur är våra släkt? Typ halv-halvsyskon ;)
Men åh så roligt för er ;D Å som ni skrev, värste släktträffen ju :D Hihi!

Haha, jaa :)

Haha så våra är halv syskon :D Värsta släkten ;) Länk till din uppfödare?
Då får ni ha släktträff sen ;D
- Mvh Emma

www.freewebs.com/ullab3lla - där finns min hona för tillfället. Tills på söndag då :)

Mamma till min tös är Fablernas Rosa (Madagaskar mantel) och pappa är Lavendelgårdens Benjamin (Vit blåögd)!
Men åh, grattis :D Och grattis till Kajsa också ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

13# åhh hon vill jag ha XD haha nu kommer jag bli avis när du kommer hem med henne :P

#27 hehe, du kommer få se massor med bilder :)

Roligt! Jättesöt var hon också.. ^^,