Lucky Lapine
En sak jag undrar över med hemsidan luckylapine.com är hur länge det kommer kosta att bli medlem? Har ju varit så i ett par månader och det är ju ganska surt om jag betalar för att bli medlem och sen blir det gratis att bli det imorgon. Har någon hört något eller är van vid sådana hemsidor så att ni kan gissa hur lång tid det brukar ta? Är det någon här som är medlem där och är det isåfall bra, är det värt pengarna?
Jag skulle tro att det alltid kommer att kosta, antagligen mer än nu. Hur länge det tar att utveckla spelet från alfa till beta eller full beror på hur mycket skaparna jobbar med det så går inte att säga.
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#2 Fast det står ju på hemsidan att det kommer att bli gratis senare.
Jaså? Det hittar inte jag någonstans. Var ser du det?
/Karin
#3 "Lucky Lapine is in Alpha, which means we're not quite ready for public signups."
#4: Fast det menas ju inte att det kommer vara gratis, utan bara att det inte är redo att släppas för "allmänheten" i princip.
#5 Okej, fast den tjejen som skrev om det i en tråd här skrev ju att det var i alpha så att det inte var gratis än så som jag har förstått det som kommer det att bli gratis, hoppas jag iallafall.
#6 Den tråden har jag inte sett, så länge hon inte är med och skapar spelet vet hon väl inte heller om det kommer bli gratis? Hon kanske också missförstod? Har du någon länk till tråden?
/Karin
Først: Unnskyld, vet tråden er et par måneder gammel, men fant den med en tilfeldighet :D!
LuckyLapine er enda i alpha, men regner med å åpne til gratis registrering i snarest, helst i løpet av sommeren.
Herbal, Eier av LuckyLapine.
---
Firstly: Sorry! I know this thread is a few months old, but I just found it by accident!
LuckyLapine is still in alpha, but I hope to get it open to the public soon, hopefully during summer.
Herbal, owner of LuckyLapine.

LuckyLapine har öppnats nu x) Kul att se att den ägs av en fellow skandinav, det förklarar ju att rasen 'Norwegian silverfox' fanns bland raserna x)