Konstigt ljud!
Hejsan!
Idag tog jag ut Leo och Lovisa ur sina hagar (båda är hanar, hehe)dem har såklart varsin. Jag bärde dem med en hand på varje kanin.. om ni förstår. Jag lät Leo sniffa på Lovisa och Leo typ nästan hostade. Han lät jättekonstigt, det hade inte hänt något,inget sår eller något. men jag la ner honom så började han stampa med baktassarna.. Sen sprattlade han när jag lyfte upp honom.
Vad kan det vara? :(
kan de vara att han typ lät brumande, det kan bero på att han känner hans doft osv
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Usch vad är detta för någon som vågar sig på att vara på mitt revir! Tänker han.
Ne men när kaninen ogillar något så kan de brumma till. Akkio kan brumma jättehögt, iaf högsta jag har hört på kanin. När vi ska klippa klor eller att han blir smått irriterad kan han brumma
//Joanna
#1 Ja, det lät ju brummande…okej, tack! :) Då vet jag att det inte är farligt.
#2 Okej, tack för hjälpen! :) Jag tänkte att det kanske vore så att Lovisa bet honom.. men ingenting!
Nu vet jag :D
Revir… haha.. var på väg att säga parnings/uppvaktningsljud tills jag såg att Lovisa var en hane.
#4: haha han är klurig han xD Sen så springer minipim runt mig när jag sitter i hagen…! Kan det vara något med revir?
hanar springer runt honan när dom ska para sig.
så han kanske tycker om dig
HAHAHAHAHAHA…..
#6: jaha.. :P Vad bra, tack för hjälpen:)
Mina hanar brukar brumma när de ser varandra. Så det var nog så din reagerade när han såg den andra.
Hälsningar Amanda och kaninerna