Bildtråd
Av alla 12 som läst måste ju nån ha en kanin som den vill skriva lite om…
Tror att det redan finns hundra sådana här trådar.. kolla lite i sökfunktiionen så hittar du massor.. där finns bilder på folks kaniner
"Sök på sajten" står det ovanför inläggen i vänsterspalten..
Nu har 30 personer läst…
Hallå…
Musse Ras: Holländsk kanin Ålder: Ca 14 veckor Övrigt: Musse är en busig liten pojk som gillar att mysa men också att leka. Det godaste är jordgubbar. Hedda Ras: Jag tror hon är en blandning mellan lejonhuvad och något annat. Ålder: 9 ~ 10 månader Övrigt: Mysa det är hennes grej det! Att hålla på att springa och så gör hon bara när hon har lust. Jag kan ladda upp bild lite senare då jag inte har någon i telefonen.
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Hej!
Min kanin:
Namn: Zigge
kön: Hane
Ålder: ung. 5 månader (föddes 25 februari 2012)
Rädd för:Prassel, katter,hundar och igelkottar
Favvo frukt/grönsak/bär:Banan jordgubbe dill och gul paprika :)
Personlighet: Super mysig snäll och tam! Han kan tre trix Snurra runt, stå på back benen och gå på back benen:) Han älskar att pussas och kommer fram till burs dörren varje gång jag öppnar den och om jag sätter mig på knä så skuttar han till knät.
Finns redan massor av nya såna här trådar. Nog därför folk inte lägger upp.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kul att några skrev…
Min kanin:
Namn:Bambi
Kön:Hane
Ålder:1 år och några månader
Personlighet:Min älskling, busig, lättlärd,duktig, vänlig, trogen, vaaktig, matvraaaak och älskar att pussas
MIN BEBIIIIIIIIS <3 <3 <3
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#7 Som #6 sa finns det redan massor av liknande trådar, folk orkar inte lägga upp precis samma saker för varje likadan tråd som någon skapar.
Jag försöker inte vara otrevlig men själv orkar jag inte lägga upp i denna tråd eftersom jag redan gjort det i 3 andra trådar
//Joanna
ska skriva såfort jag får en annan dartor, Har inga bilder på denna dartor :(
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Vilka sötnosar