Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 789 ggr
[Momiji]
0

(S) 2 kaniner, 30/7 2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är med tungt hjärta jag lägger ut denna annons.

Jag känner att jag inte längre kan ge mina 2 kaniner lika mycket uppmärksamhet som dom förtjänar. Dom är vana att få vara med i soffan då man ser på tv och läser böcker. Dom är även vana att få vara ute och skutta i flera timmar och mysa. Men på grund av olika omständigheter känner jag att jag inte längre kan ge dom allt detta och då tycker jag att dom förtjänar ett bättre hem.

Momiji:
Ålder: Fyller 2 år nu den 3/8 2012
Ras: Korsning mellan lejonhuvad dvärgvädur och hermelin.
Färg: Svart
Stamtavla/härstamningsbevis: Finns ej då han kommit från en djuraffär
Pris: 300:- med innebur(120*55*55 tror jag)
Var han finns: Piteå i norrbotten
Kontakt: Antingen på PM här på iFokus eller via mail: anna_momiji@hotmail.com
Om kaninen: Momiji har jag haft sedan januari 2011. Han är lite blyg inför nytt folk men när han har vant sig så är han hur härlig som hellst. Han har en egen vilja och ställer lite krav på den som har hand om honom. Han behöver få mycket aktivering och han är väldigt smart. En riktigt underbar kanin helt enkelt.
Ham är även kastrerad

Éire:
Ålder: Fyller 2 år 22/12 2012
Ras: Korsning mellan hermelin och dvärgvädur
Färg: Gul/svart japan wienertecknad(med blåa ögon också)
Stamtavla/härstamningsbevis: Finns ej då hon kommit från en djuraffär
Pris: 300:- med innebur(100*50*50)
Var hon finns: Piteå i norrbotten
Kontakt: Antingen på PM här på iFokus eller via mail: anna_momiji@hotmail.com
Om kaninen: Éire har jag haft sedan april(?) 2011. Hon är väldigt folkkär och vänjer sig vid nya människor på 2 sekunder. Hon är väldigt kelig och gillar att pussas. Hon är även lite hundvan också.
Hon är även kastrerad

Ett bra hem är viktigare än priset. Känner du att du kan erbjuda ett bra hem åt någon av mina älskade kaniner så kan vi diskutera priset.

Det är inte ett måste att båda kommer till samma hem då dom inte alltid kommer överens med varandra

[Momiji]
0

Kan tillägga att dom för tillfället bor i mina föräldrars trädgård. Hos mig har dom varit innekaniner men om man vill så kan dom ju få vara utekaniner som dom är just nu Glad

[Momiji]
0

Här kommer en ordentlig bild på Momiji

[Momiji]
0

och en på Éire

[Momiji]
0

Båda har nu hittat nya hem och är ej längre tillsalu Glad