Velar...
Jag velar fram och tillbaka, alldeles för mycket.
Ungarna är ju nu till salu, har även fått mejl och samtal om att flera är intresserade. Och det är ju kul, eller hur? Ungarna kommer jag inte ha något problem att sälja alls, har inte fäst mig vid dom på samma sätt som med Olga och Bosse.
Jag har ju även lagt ut annons på Olga (iaf här på KiF), och det känns inte helt fel. Jag tror hon skulle passa hos någon som är mer kaninvan än mig, inte för att jag tror att hon har det dåligt hos mig, utan mer att hon kan ha det ännu bättre hos någon annan.
Och då har jag börjat fundera, tänk om Bosse också skulle ha det bättre hos någon annan? Jag har velat fram och tillbaka i över en vecka nu om Bosse. Jag vill ju inte sälja Bosse, men tänk om det är det bästa för honom?
Jag har ju ångest över skolan, att fylla 18 osv, vilket gör att jag har i stort sett 0% ork till något, ibland knappt kaninerna. Därför tänker jag, ska jag sälja alla kaninerna? Eller ska jag skicka iväg dom till en/flera fodervärd/ar?
**Det kanske är det bästa för dom?
**Behövde skriva av mig….
Slänger in en bild på Bosse <3

Du jag tror det är helt normalt att känna som du känner. Det är tungt med plugget! Och i dagens samhälle behöver man alla utbildning man kan få!
Tycker du är väldigt omtänksam som tänker på djuren och inte dig själv i detta läge, som många annars tenderar att göra och det ska du ha cred för 
Min åsikt är att du kanske ska se om du kan hitta någon att ta över dina kaniner under nåt år eller så tills du ser vart du hamnar med skolan. Sen ta beslutet efter det eller under tiden på första året. Inte behöver du göra beslutet över en natt inte 
Lycka till!
#1 Jo, men problemet e att jag inte går i skolan alls, och kommer nog inte börja på ett tag heller, just det jag har ångest över!
Men tack för ditt peppande!
Svårt att veta hur du tar hand om dina kaniner, men det låter mer som om du känner dig nere och då tvivlar på din förmåga. Ibland kan man ju känna att man inte kan få den responsen från kaninen då den inte kan säga: "Jo, men deppa inte, du duger fint!"
Om det är så att du har svårt att hålla så rent du borde eller annat som du vet är viktigt försök tala med någon förälder eller så och berätta lite hur du har det och att du behöver hjälp (inte att de behöver göra dina uppgifter, men att du behöver hjälp med pepp, motivation och ibland kanske att någon ligger på och tjatar lite`?)
Edit: eller att ni helt enkelt hjälps åt.. ibland kan man behöva lite hjälp.
#3 Jo, så kan det mycket väl vara.
Vad är det för botten i buren? På tal om ingenting?
#5 Jag har spån, om det var det du menade?
#6 Nej jag menade… det ser ut som något konstigt gråsvart? Under?
Bosse är jättesöt förresten, glömde jag att skriva.
#7 Det är någon slags plast skulle jag gissa på :s Men han bor inte i uteburen, utan är där ute på dagarna :P
Jo, jag vet 
Aha, I see.