OT - Kameleonten Rango
Helt OT, men jag tog en fin bild på Rango idag som jag gärna vill dela med mig av! :) Rango är min ca 10,5 månader gamla jemenkameleont-hona! ^^ En riktig snygging!

Hon är så cool :D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#1 Ja det är hon! Och väldigt snäll och "social" för att vara kameleont :D
Så söt =)
Woow Vilken cool :O :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Åååh!!
Wow läckert foto.. Men eehhh.. jag tror jag är för reptilrädd för att inte få lite rysningar vid tanken på att hantera din lilla snyggis.
Tur att hon inte hann göra sig osynlig innan du tog fotot. x) Nejdå, men är det dem som ändrar utsidan för att smälta in? 
Jätte fint blev det iaf! :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#6 Oj, är du? haha, då skulle du nog aldrig vilja sätta din fot här hemma! Vi har nämligen 33 reptiler 
#7 Haha eller hur! Mjo, men också efter humör och temperatur. :>
#8 Hehe.. alltså den här lilla sötisen kanske jag skulle kunna komma över, men riktiga ormar.. ::/
Men hon är ju rätt söt alltså! Och riktigt stilig. Det är nog för att jag inte känner några cameleonter personligen som jag är lite avvaktande. :+
Kan nog ändras.
#9 Ja Rango är supersöt och aldrig aggressiv eller liknande :) Vi har dock ormar här hemma också, hehehe 
#8 Ahkej. C:
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Otroligt läcker! Både jag och pojkvännen vill ha kameleont, men det får bli när vi flyttar till eget hus :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin