Hon är borta!!
en av mina honor försvann idag vid halv elav eller strax innan midnatt.. Tog sig ut ur buren på nått sätt.. Har letat överallt, ända tills nu.. Hon är mörk, omöjlig att se i mötkret.. Har panik! Kaninungar har hon i magen också! Vad ska hg göra?!:(( Har spritt lite morot och sånt på gården, ställt alarm på 04.. Tänk om hon aldrig kommer tillbaka…
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Jag är säker på att hon kommer tillbaka. Ge inte upp hoppet!<3
Misstänker att hon är under grannens pysselbod.. Vet ärligt talat inte vad jag gör om kaninen försvinner, mitt liv är balanserat på ett knivsegg och kaninerna är det enda som håller det i liv faktist.. Min fina Kenny, hon får inte vara borta! Jag ger inte upp hoppet! Läst fler trådar om kaniner som kommit tillbaka så sent som 1,5 år.. Men ungarna, hon klarar inte att föda dom ute :/
Hon är nu hemma i trygghet efter en hel natt+ morgons letning.. Så nu går jag och lägger mej :) och hoppas jag aldrig får va me om nått sånt igen!!
Tack! Men det var en otroligt törstig, hungrig och olycklig kanin jag mötte, hon borde vara klok nog att stanna i buren nu :) tack!:D kram!
Vad roligt att hon har kommit tillbaka! Var var hon?
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Ja, verkligen!:) Hon har rastat sig antagligen i skogen, sen så kom hon hem när det blev ösregn och in under altanen :) iallafall vad jag tror :)
Ok! Det är så läskigt när dem försvinner! Dem är ju ens allt!
A, letade i 8 timmar exakt.. Ösregn också :/ stackars kanin ..
Stackarn! Min hane Musse rymmde bara några meter men det var ändå läskigt ju! Då hade vi inte dragit för en grej så att han kunde rymma…
Lycka till med allt nu! *styrkekram*